احتمال غیبت در رشت ، سیدجلال فردا جواب می گیرد

به گزارش مهسان بلاگ، وضعیت سیدجلال فردا تعیین می گردد و باید ببینیم پرسپولیس که علاوه بر سه ملی پوش خود بشار رسن، ماهینی، انصاری، ربیع خواه و کامیابی نیا را در رشت در اختیار ندارد آیا می تواند از کاپیتان بازی بگیرد یا نه.

احتمال غیبت در رشت ، سیدجلال فردا جواب می گیرد

بدترین اتفاق برای پرسپولیس همین مصدومیت سیدجلال حسینی بود که در جریان تمرین امروز دوشنبه آسیب دید و تمرین را نیمه کاره رها کرد. بعد از این اتفاق گفتند آنالیز نهایی روی او را کادر پزشکی بعدازظهر انجام می دهد تا این بازیکن که به نظر می رسید دچار کشیدگی عضله زیر شکم شده، در صورت احتیاج به درمان تخصصی کارهای لازم را پشت سر بگذارد.

سیدجلال در چند روز گذشته از ناحیه شکم درد داشت اما این درد امروز تشدید شد و حالا برای روشن شدن وضعیت دقیق از محل درد عکسبرداری خواهد نمود. کاپیتان پرسپولیس بعدازظهر امروز از شکمش سونوگرافی خواهد گرفت و امشب هم ام آرآی انجام می دهد تا پزشکان به صورت دقیق به درمان او بپردازند.

این طور که پزشکان گفته اند، وضعیت سیدجلال فردا تعیین می گردد و باید ببینیم پرسپولیس که علاوه بر سه ملی پوش خود بشار رسن، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا را در رشت در اختیار نخواهد داشت می تواند از کاپیتان بازی بگیرد یا نه.

11 - 160

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4956

به "احتمال غیبت در رشت ، سیدجلال فردا جواب می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال غیبت در رشت ، سیدجلال فردا جواب می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید