کامیابی نیا: رسیدن به ترکیب پرسپولیس همواره سخت است

به گزارش مهسان بلاگ، خوشبختانه محرومیتی که پرسپولیس را در ماه های گذشته خیلی اذیت کرد، به خاتمه رسیده و پرسپولیس می تواند از تمام ظرفیتهایش برای رویاروی با حریفان استفاده کند.

کامیابی نیا: رسیدن به ترکیب پرسپولیس همواره سخت است

اکبر منتشلو، در سالهای اخیر یار همیشگی سرخ پوشان بوده، با این وجود بازیکنی است که کمتر از او می شنویم، اما نمایش خوب و عالی او در ترکیب پرسپولیس حسابی توانسته طرفداران را راضی کند. کمال کامیابی نیا، حرفی از رفتن نمی زند و با وجود بعضی مصدومیت ها، در روزهای سخت پرسپولیس در اختیار این تیم بود و توانست هر طور بود به وظایف اش در ترکیب این تیم عمل کند. کمال را باید با شوت های ناگهانی و انفجاری اش شناخت که خیلی وقت ها گره از کار سرخ پوشان باز نموده است. کمال این روزها هم با جدیت در کنار پرسپولیسی ها است تا خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کند. او همچنان از حاشیه فراری است و کوشش می نماید با تمرکز بر تمرینات به سراغ موضوعات فرعی نرود. شاید بتوان گفت که این انتظار هم وجود داشت که این بازیکن را در ترکیب تیم ملی ببینیم. اما او از ورود به این موضوعات همچنان طرفه می رود.

از تمرینات قطر آغاز کنیم، اوضاع چطور است همه چیز خوب است؟

اردوی بسیار خوبی داریم که تمرینات بسیار بسیار خوبی را انجام می دهیم. ازنظر آب و هوا، زمین چمن وامکانات همه چیز عالی است. خوشبختانه باشگاه برای این تمرینات امکانات و شرایط بسیار خوبی را فراهم نموده است که امیدوارم بتوانیم با بهره گیری از این امکانات به آمادگی صددرصدی دست پیدا کنیم.

انگار اوضاع در قطر خیلی خوب است؟

بله همین طور است، هیچ نگرانی نداریم و با برنامه ریزی بسیار خوبی که آقای برانکو و باشگاه انجام داده است همه چیز عالی است. این اردو حتما یاری زیادی به ما خواهد نمود. همانطور که گفتم مهم اینکه بهترین استفاده را از این شرایط بکنیم و با کوشش زیاد با آمادگی کامل و هماهنگی بسیار خوب پا به نیم فصل دوم رقابت ها بگذاریم.

بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده و تقریبا فضای تیم متفاوت شده است، در این خصوص چه نظری داری؟

خوشبختانه محرومیتی که پرسپولیس را در ماه های گذشته خیلی اذیت کرد، به سرانجام رسیده و پرسپولیس می تواند از تمام ظرفیتهایش برای رویاروی با حریفان استفاده کند. حرف شما هم درست است با اضافه شدن بازیکنان جدید، فضای جدیدی به وجود آمده و روحیه بچه ها بسیار بالا رفته است. در تمرینات هم بازیکنان جدید بسیار خوب ظاهر شدند و خود را برای یاری به پرسپولیس آماده میکنند.

فرصت زیادی برای هماهنگی بازیکنان جدید، وجود ندارد، از این لحاظ شرایط چطور است؟

فکر می کنم این بازیکنان زمان احتیاج دارند تا بتوانند در تیم جا بیفتند. به هر حال باوجود اینکه همه بازیکنان حرفه ای هستند، اما برای هماهنگی با سایر بازیکنان فرصت احتیاج دارند که در کوشش هستیم قبل از رسیدن به بازیهای سخت نیم فصل دوم این هماهنگی به وجود بیاید. البته این بازیکنان می توانند از آقای برانکو یاری بگیرند و با عمل به دستورات کادر فنی خیلی زودتر به این هماهنگی برسند.

به طور حتم در بازیهای آینده پرسپولیس، رقابت سختی هم برای قرار دریافت در ترکیب اصلی وجود خواهد داشت؟

بله همین طور است، اما این همواره در پرسپولیس وجود داشته است و چیز تازه ای نیست. حضور در ترکیب پرسپولیس به این آسانی ها برای کسی مهیا نمی شود. واقعاً برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس باید بهترین باشی. مخصوصاً در سالهای اخیر که آقای برانکو به راحتی کسی را در ترکیب اصلی قرار نمی دهد و باید خودمان را کامل به کادر فنی ثابت کنیم.

حرف و حدیث های زیادی در باره مهاجم جدید، ماریو بودیمیر وجود دارد، این بازیکن با شما تمرین می نماید، چه نظری در باره او داری؟

بودیمیر چند روزی است که با ما تمرین می نماید، زمان می برد تا بتوانیم بهتر همدیگر را بشناسیم و به توانایی های او پی ببریم. اما سوابق او نشان می دهد که بازیکن خوبی است و حتی در همین چند روز هم در تمرینات خیلی خوب نشان داده است. هر چند وقتی آقای برانکو او را انتخاب نموده است، قطعاً بازیکن بسیار خوبی باید باشد. امیدوارم بتواند یاری بزرگی برای پرسپولیس باشد.

در طول هفته های گذشته و در روزهای سخت پرسپولیس با مصدومیت هم شده برای پرسپولیس به میدان رفتی، الان اوضاع خودت چطور است؟

خدا را شکر، خیلی خوب و آماده بازی ها هستم. درست است درد شانه ام خیلی اذیتم کرد. با پزشکم در تماس هستم و زیر نظر پزشکان کار می کنم در حال حاضر هیچ مسئله ای ندارم. اما باید روی شانه ام بیشتر کار کنم تا تقویت شود.

این روزها همه نگاه ها به تیم ملی است، تیم ملی کشورمان را در جام ملت ها چطور می بینی؟

تیم ملی کشورمان با حمایت مردم و مسئولان در رقابت ها حضور دارد و به نظرم شرایط بسیار خوبی دارد. درچند سال اخیر تیم ملی کشورمان در صدر آسیا بوده و به عنوان بهترین تیم آسیا، مدعی اصلی این رقابت ها است. تیم ملی در روزهای گذشته موفقیت های خوبی داشته که باید در این رقابت ها آن را تکمیل کند. امیدوارم و دعا می کنم تیم ملی کشورم با نتایج بسیار عالی و افتخار به کشور باز شود.

عده ای انتظار داشتند، در لیست تیم ملی حضور داشته باشی، اما متاسفانه این روزهای مهم در کنار تیم ملی نیستی در این باره چه نظری داری؟

واقعا الان شرایط تیم ملی طوری نیست که بتوان در این باره حرف زد. این نظر کادر فنی تیم ملی بوده و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

11

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4541

به "کامیابی نیا: رسیدن به ترکیب پرسپولیس همواره سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: رسیدن به ترکیب پرسپولیس همواره سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید