سریال و پخش خانگی

11 هندزفری بلوتوثی دور گوشی برتر بازار؛ سبک و راحت برای ورزش

شرکت های فعال در حوزه فراوری و عرضه لوازم جانبی، هندزفری های بلوتوثی را در طرح ها و مدل های مختلفی روانه بازار می نمایند که هندزفری های بلوتوثی دور گوشی، یکی از جالب ترین مدل هاست. از آن جا که قلاب این دسته از هندزفری ها، دور گوش قرار می گیرد، برای ورزش...

28 اردیبهشت 1402

در سفر به قطر کجا بریم؟

قطر (Qatar) کشوری کوچک است اما در آن می توان جاذبه های طبیعی، انواع تفریحات و فعالیت های مختلف برای گردشگران را مشاهده کرد و مطمئنا سفر به آنجا می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. از سوی دیگر، زمان زیادی تا جام جهانی 2022 نمانده و به هنگام برگزاری...

28 اسفند 1401

همه چیز درباره ابله، سریال نو محسن تنابنده

محسن تنابنده 8 سال پس از سریال ابله، با سریال نمایش خانگی رهایم کن به خانه ها آمد.

28 بهمن 1401

تلویزیون این عروسک محبوب را بر می گرداند؟ ، باشگاه پاری سن ژرمن هم بدون او صاحب ندارد ...

از روزی که غیبش زد، لبوها یخ نموده اند، باشگاه پاری سن ژرمن بی سروصاحب شده و احلام دیگر خواستگار ندارد. میلیون ها ایرانی دل تنگ آوازه خوانی خوزستانی اش هستند، سراغش را می گیرند اما کسی نمی داند حالا کجاست.

24 بهمن 1401

لذت های سریالی: تازه ترین قسمت سریال بریکینگ بد

سریال Breaking Bad را پیش از این در خبرنگاران معرفی نموده بودم، سریالی که به گمان من یکی از برترین سریال های این دو سه ساله بوده است.

19 آذر 1401

واکنش رئیس سازمان صدا و سیما به تحریم پرس تی وی

رئیس سازمان صدا و سیما به تحریم به تحریم پرس تی وی از سوی غرب واکنش نشان داد.

25 آبان 1401

استودیوی سازنده سه گانه ارباب حلقه ها بازی جدیدی در این مجموعه می سازد

کمپانی Private Division به تازگی اعلام کرده که با همکاری Weta Workshop در حال ساخت اثری است که در دنیای ارباب حلقه ها جریان دارد.

28 مرداد 1401

جمال شورجه: صحنه هایی از سریال حضرت موسی در رویا به من الهام شد

جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفت: صحنه هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.

1 مرداد 1401

بازی The Last Case of Benedict Fox یک سکوبازی ترسناک فرق دارد

بازی آخرین سوژه بندیکت فاکس (The Last Case of Benedict Fox) از موارد جالبی بود که در مراسم ایکس باکس و بتسدا معرفی شد. این بازی از طریق شرکت پلات توییست (Plot Twist) ساخته شده و یک ترکیب بسیار جالب است. در اصل شما در این بازی شاهد ترکیب سبک ساید اسکرولینگ (Side Scrolling) و مترویدوانیا...

28 تیر 1401

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 50 میلیون تومان (آذر 1400)

خرید بهترین لپ تاپ اصلا کار راحتی نیست! قبول داریم. آنقدر کانفیگ ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد که همه گیج می شویم. ما در این راهنمای خرید لپ تاپ خبرنگاران مگ، به سراغ بهترین لپ تاپ های بازار از بازه 10 تا 50 میلیون تومان آذر 1400 رفته ایم.

27 تیر 1401
تعداد: (717)