برنامه نویسی و علوم رایانه

دهقانی فیروزآبادی: سامانه سا ها با پلتفرم و قابلیت جدید در آینده ای نزدیک رونمایی می گردد

رئیس شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد در راستای تحقق شعار جهش فراوری و همچنین فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از رونمایی سامانه سا ها با پلتفرم و قابلیت جدید درآینده نزدیک اطلاع داد.

28 اردیبهشت 1401

چگونه با هدف گذاری واقع گرایانه به موفقیت برسیم؟

گاهی اوقات در زندگی تصمیم می گیریم تا برای خودمان اهدافی معین کنیم و یک بازه زمانی برای رسیدن به آن معین می کنیم. اما در بسیاری از مواقع به این اهداف نمی رسیم یا اضطراب رسیدن به آن ها، باعث ایجاد فشار روانی روی ما می شود. یکی از دلایل نرسیدن به اهداف، در...

28 اردیبهشت 1401

فراخوان رسته های واجد شرایط دریافت تسهیلات فرهنگی،هنری ورسانه ای در نیشابور

خبرگزاری خبرنگاران- متقاضیان دریافت تسهیلات فرهنگی،هنری ورسانه ای جهت تکمیل فرم خلاصه اطلاعات به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور مراجعه نمایند.

28 اردیبهشت 1401

دوره آموزش آردوینو (معرفی مرجع آموزشی Arduino)

در این مقاله به معرفی بهترین دوره آموزش آردوینو و بزرگترین مرجع فارسی زبان برنامه نویسی Arduino میپردازیم. برد های آردوینو، از یک میکروکنترلر به عنوان مغز استفاده میکنند و میتوانند انواع مختلفی از فعالیت ها را انجام دهند. منظور ما از بزرگترین مرجع، سایت...

2 آذر 1400

گونای، بازی ساز خلاق برای همه سلیقه ها

این روزها کمتر کسی است که حداقل یک بار بازی های آنلاین را امتحان ننموده یا در پی بازی مناسب برای فرزند خود نبوده باشد. بازی های موبایلی دریچه تازه ای را به روی کاربران باز نموده اند؛ زیرا مثل بازی های رایانه ای محیط گرافیکی جذابی داشته و به علاوه دسترسی...

2 آذر 1400

اشتغال زایی بنیاد برکت در منطقه ها محروم از طریق کار از راه دور

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال جاری اشتغال زایی از طریق فریلنسینگ بین المللی را در منطقه ها محروم کشور در دستور کار دارد.

2 آذر 1400

کروم بوک نو و قدرتمند اچ پی

اچ پی HP، غول فناوری آمریکایی، اخیراً یک دستگاه کروم بوک نو به نام HP Chromebook x2 11 را در کنار یک دستگاه Chromebase AiO معرفی کرده است که از مشخصات قابل توجهی همچون بهره مندی از صفحه نمایش 11 اینچی 2K، پردازنده Snapdragon 7c، پشتیبانی از اتصال LTE و قلم الکترونیکی برخوردار...

2 آذر 1400

حفره خطرناک جاوا مراکز تماس تلفنی را به دردسر انداخت

شرکت سیسکو هشدار داده که یک نقص امنیتی خطرناک در برنامه جاوا می تواند شرکت هایی را که از نرم افزارهای مرکز تماس این شرکت استفاده می کنند، دچار مشکل کند.

2 آذر 1400

خطاب به دانش آموزان؛ جدول مدرسه تلویزیونی 7 آذرماه

تهران (پانا) - جدول دروس مدرسه تلویزیونی آدینه 7 آذر ماه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه های آموزش و چهار اعلام شد.

2 آذر 1400

اکنون نوبت مجمع تشخیص مصلحت نظام است که به کمک اقتصاد بیاید

تهران (پانا) - به گفته رئیس مرکز پژوهش های اتاق ایران مطالعاتی در مرکز پژوهش های اتاق درباره شرایط اقتصادی ایران در دهه 90 انجام شد که باید گفت متأسفانه دهه 90 از حیث اقتصادی، دهه ازدست رفته اقتصاد ایران است.

26 آبان 1400
تعداد: (30)