بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

اعتباری بالغ بر 10 میلیارد برای تدوین طرح جامع موزه آبادان در نظر گرفته شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اعتباری بالغ بر 10 میلیارد برای تدوین طرح جامع موزه آبادان در نظر گرفته شد.

22 مرداد 1402

قلعه تل شهرستان باغملک احتیاج به بازسازی اساسی و بازسازی دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، قلعه تل شهرستان باغملک احتیاج به بازسازی اساسی و بازسازی دارد.

28 خرداد 1402

شروع ساخت تونل تازه در تهران از سال جاری ، این تونل کجاست؟ ، نخستین شهرک الگو در منطقه 19 احداث خواهد شد

شهردار تهران درباره ساخت تونل شهید متوسلیان (با سه خروجی در مسیر اتوبان صیاد تا بزرگراه آزادگان) شرح داد.

6 اردیبهشت 1402

چگونه لکه روی میز چوبی را پاک کنیم؟

آب و چوب قطعا با هم ترکیب نمی شوند، اما گاهی مبلمان چوبی یا کابینت چوبی با خیس شدن آسیب می بینند، با این حال روش هایی برای بازسازی آن ها وجود دارد. گزینه های مختلفی برای تعمیر چوب آسیب دیده بر اساس اندازه آسیب آب وجود دارد که در ادامه مطلب می خوانید.

20 فروردین 1402

در سفر به قطر کجا بریم؟

قطر (Qatar) کشوری کوچک است اما در آن می توان جاذبه های طبیعی، انواع تفریحات و فعالیت های مختلف برای گردشگران را مشاهده کرد و مطمئنا سفر به آنجا می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. از سوی دیگر، زمان زیادی تا جام جهانی 2022 نمانده و به هنگام برگزاری...

28 اسفند 1401

چند درصد مردم تهران اجاره نشین هستند؟

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن ضمن اشاره به بسترسازی برای ایجاد خانه های مولد زیستی معیشتی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، محرک سازی در جهت مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را ضروری دانست.

24 دی 1401

شهرستان اسلامشهر ، سرزمین یادگاری های کهن

شهرستان اسلامشهر که با مساحت 208 کیلومتر مربع در 12 کیلومتری جنوب شهر تهران واقع شده است. از شمال به تهران، از شرق و جنوب به ری، از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود شده و یکی از فرمانداری های استان تهران محسوب می گردد. شهرستان اسلامشهر استان...

21 دی 1401

آیا یخ برای کوفتگی عضلات مفید است؟

در عضله یخ زده، بهبودی به طور قابل توجهی به تأخیر افتاده بود. فرایند رسیدن سلول های پیش از الهاب برای پاکسازی و آماده سازی برای بهبود در عضلات یخ زده هفت روز طول کشید .

9 آبان 1401

کدام برندها بهترین انواع کفشورهای خارجی را تولید و به بازار عرضه می کند؟

کفشور خطی؛ تجهیزی توکاری که حتما باید نمونه های باکیفیت آن را تهیه کنیدبرندهای مختلفی انواع کفشور خطی را تولید و به بازار عرضه می کنند. محصولات هرکدام از این برندها با توجه به مقدار کیفیت و همین طور سابقه برند در بازه قیمتی متفاوتی قرار می گیرند.

29 شهریور 1401

اقامتگاه بوم گردی نخل و نرگس

نخستین شهر پهناور ایران سرزمین نخل و مرکبات است. گرداگرد این سرزمین را کویر لوت در برگرفته و رشته کوه بلندی از سمت شرق آن دامن گسترانیده. این شهر در گذشته در آغوش جنگل های انبوه و دریاچه های بزرگ بوده و امروز با معادن غنی اش هنوز پابرجاست. چشمه های اطراف...

27 شهریور 1401
تعداد: (867)