پاداش قهرمانان مطابق وعده قبلی پرداخت می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، بسیاری از قهرمانان نگران دریافت پاداش قهرمانی در این دوره به دلیل التهاب بازار سکه و ارز بودند که داورزنی به صراحت گفت، پاداش طبق وعده قبلی پرداخت می گردد. این یعنی خیال قهرمان جماعت جمع شد.

پاداش قهرمانان مطابق وعده قبلی پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران ، داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود پاداش قهرمانان با وجود مشکلات به وجود آمده در بازار سکه و ارز طبق وعده قبلی پرداخت می گردد. محمدرضا داورزنی پس از کسب این مدال و همچنین مدال طلای پرویز هادی در کشتی ضمن تبریک به جامعه ورزش گفت: شمشیربازی پس از درخشش مجتبی عابدینی در المپیک ریو در مسیر رشد قرار گرفته است. سیر تحولی خوبی در شمشیربازی ایجاد گردیده که این روند حتما ادامه پیدا می نماید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: برنامه خاصی برای استعدادیابی و توجه به ورزش پایه برای تضمین آینده ورزش کشور به خصوص در ورزش های پایه و پرمدال داریم. در چنین رشته هایی که پرمدال است قطعا سرمایه گذاری بیشتری می کنیم . معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره پرداخت پاداش قهرمانان در این دوره از بازیها گفت: پاداش قهرمانان مطابق وعده های قبلی در رشته های تیمی و انفرادی پرداخت می گردد. من تا چهارم شهریور در جاکارتا هستم و سلطانی فر از شش شهریور تا انتها مسابقات کنار ورزشکاران می ماند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 560

به "پاداش قهرمانان مطابق وعده قبلی پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش قهرمانان مطابق وعده قبلی پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید