نوروزی: شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم.

نوروزی: شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هیئت رئیسه این فدراسیون ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بخش های ستادی و استانی در هفته های گذشته، از برنامه ریزی برای شروع عملیات احداث کلینیک پزشکی ورزشی در ضلع شرقی استادیوم آزادی اطلاع داد.

غلامرضا نوروزی در این نشست که صبح روز یکشنبه در محل فدراسیون برگزار گردید، با اشاره به ویژه برنامه های موفق فدراسیون پزشکی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: از جمله این برنامه ها که در راستای یکی از بخش های رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر پشتیبانی از سلامت همگانی صورت گرفت، طرح برپایی ایستگاه رایگان تندرستی بود که طی آن در تهران و مراکز استان ها همکاران ما در هیئت های استانی با برپایی ایستگاه هایی، اقدام به ارائه خدمات رایگان به عموم مردم و ورزشکاران کردند و خوشبختانه بیش از 40 هزار نفر در قالب این طرح از خدمات ما بهره مند شدند.

نوروزی با اشاره به دستاوردهای این فدراسیون در دیگر ابعاد، اضافه کرد: در بخش ساماندهی ورزشکاران با توجه به برنامه ریزی انجام شده همچنان شاهد رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته هستیم به طوری که تازه ترین آمار حاکی است که در هفت ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای فدراسیون در دیگر ابعاد، توضیح داد: در روزهای گذشته با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی، دومین همایش رویکرد پزشکی ورزشی در بدنسازی وآمادگی جسمانی با استقبال خوب علاقه مندان برگزار گردید.

غلامرضا نوروزی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری باشکوه المپیاد استعدادهای برتر، گفت: در این رابطه نیز هماهنگی های لازم با تمامی هیئت های استانی انجام شده و همکارانمان در تمامی مراکز استان ها، این المپیاد بزرگ را پوشش می دهند و خدمات لازم را به شرکت نمایندگان ارائه می نمایند.

نوروزی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه خدمات فیزیوتراپیو دندانپزشکی ستاد مرکزی فدراسیون اطلاع داد و در این زمینه اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین از شروع عملیات احداث کلینیک پزشکی ورزشی این فدراسیون در ضلع شرقی استادیوم آزادی در هفته های آتی اطلاع داد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2435

به "نوروزی: شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: شاهد رشد 10 درصدی ساماندهی ورزشکاران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید