نماینده فوتسال قم راه طولانی برای مدعی شدن دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار گردید که شکست روز جمعه تیم فوتسال سوهان محمد سیما در ساری، شگفت انگیز ترین نتیجه این هفته بود.

نماینده فوتسال قم راه طولانی برای مدعی شدن دارد

شاگردان حسین صبوری در ساری 7 بر یک برابر شهروند ساری مغلوب شدند و این، سنگین ترین باخت تیم های قمی در ساری در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران بود و نشان داد نماینده فوتسال قم راه طولانی برای مدعی شدن دارد.

تیم سوهان محمد سیما که در مقطعی از فصل تا رده دوم جدول لیگ برتر هم صعود نموده بود اکنون با این شکست به رده ششم جدول سقوط کرد و با صدر جدول 7 امتیاز فاصله دارد. نماینده فوتسال قم از 9 بازی خود 15 امتیاز کسب نموده که این عدد، میانگین امتیاز 1.6 را برای هر بازی نشان می دهد به طوری که سوهان محمد سیما 60 درصد امتیازات ممکن را به دست آورده است.

فاصله سوهان محمد سیما با تیم دوم جدول، مس سونگون 2 امتیاز است اما مس سونگون یک بازی کمتر دارد و احتمالاً با پیروزی در آن بازی عقب افتاده، 20 امتیاز می گردد و به همراه گیتی پسند صدرنشین از همین حالا، روند دست نیافتنی شدن در بالای جدول را شروع می نماید.

حفاری خوزستان نیز دیگر تیمی است که 8 بازی انجام داده و با 16 امتیاز تیم چهارم جدول است. در این شرایط، سوهان محمد سیما برای این که بتواند تیمی در قواره مدعیان باشد باید نمایشی متفاوتی از آن چه در ساری ارائه داد به منصه ظهور بگذارد.

گرچه محمد دهقان سنگربان کلیدی تیم سوهان محمد سیما در بازی با شهروند در ساری غیبت داشت اما نبود دهقان دلیل خوبی برای این شکست سنگین نیست چرا که مسعود ایازی دروازه بان دوم سوهان محمد سیما نیز دروازه بانی باتجربه و باکیفیت است.

نماینده فوتسال استان قم از نظر نیروی انسانی، عیار قرار دریافت در بین تیم های برتر جدول و نه لزوماً 2 تیم بالای جدول را دارد اما آن ها برای این که شخصیت خود را به عنوان یک تیم قدرتمند حفظ نمایند نباید اجازه دهند شکست سنگین در ساری بار دیگر تکرار گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1149

به "نماینده فوتسال قم راه طولانی برای مدعی شدن دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده فوتسال قم راه طولانی برای مدعی شدن دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید