مشکل بزرگ احمدزاده در لهستان: یک نفر نیست با او حرف بزنم!

به گزارش مهسان بلاگ، فرشاد احمدزاده به کشوری رفته که تا به حال هیچ فوتبالیستی از ایران کلاهش هم آنجا نیفتاده بود. او می گوید همیشه تنهاست و حتی یک هم صحبت ندارد.

مشکل بزرگ احمدزاده در لهستان: یک نفر نیست با او حرف بزنم!

به گزارش خبرنگاران ،فرشاد احمدزاده در تازه ترین مصاحبه اش از سختی های حضور در لهستان گفته است:سختی هایی که در لهستان می کشم به کنار، اما اینجا هیچ کسی را ندارم و حتی یک ایرانی هم در شهر ما نیست با او حرف بزنم؛ بعد از سه سال از پرسپولیس رفتم و بالاخره سه فصل در آنجا زندگی کردم و با روزهای خوب و بدش بودم؛ بالاخره در دو تیم پر هوادار ایران(تراکتورسازی و پرسپولیس) بازی کردم و در هر شهری بودم، طرفداران آن لطف خاصی به من داشتند؛ در تبریز که هم شهریانم بودند، همیشه احترام می گذاشتند و تحویلم می گرفتند.در پرسپولیس هم که شرایط خاص خود را داشت و طرفدارانش در آسیا و جهان شناخته گردیده هستند؛ خارج از مسائل فوتبالی، سخت است که در دو ماه گذشته حتی با یک نفر بیرون نرفتم، همیشه در خانه تنها هستم و فقط فیلم می بینم؛ وقتی یک دفعه دورت از آن شلوغی، خلوت می گردد، باید تمرکز بیشتری روی تمرینات و بازی ها بگذاری که این اتفاق هم سختی های خاص خود را دارد.

فرشاد می گوید لیگ لهستان لیگ ضعیفی نیست:بیشتر مردم ایران فکر می نمایند لیگ لهستان ضعیف است چون بازیکن ایرانی در این لیگ نبوده ولی واقعا لیگ سطح بالایی و جای خوبی برای پیشرفت دارد؛هرچه باشد شرایط باشگاه های اروپایی است و همه باشگاه ها از استادیوم ها و زیر ساخت های خوبی برخوردار هستند.

احمدزاده هم از پرسپولیس طلبکار است اما فعلا حرفی از پول نمی زند:من بخاطر بخشی از قرارداد دو سال حضور در پرسپولیس، مطالباتی دارم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم که از پرسپولیس شکایت کنم و اصلا کار به این مسائل بکشد؛فکر این مسائل نیستم و ان شاالله مسائل پرسپولیس حل گردد و باز هم یک پرسپولیس خوب را ببینیم.

3-270

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1312

به "مشکل بزرگ احمدزاده در لهستان: یک نفر نیست با او حرف بزنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل بزرگ احمدزاده در لهستان: یک نفر نیست با او حرف بزنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید