قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی در دیدار فینال جام بین قاره ای فوتبال ساحلی به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کرد.

قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه

به گزارش خبرنگاران، دیدار نهایی مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی بین تیم های ملی ایران و روسیه از ساعت 19:30 در کشور امارات برگزار گردید. این مسابقه در نهایت با پیروزی 4 بر 2 ملی پوشان ایران به خاتمه رسید تا ایران برای دومین بار قهرمان این مسابقات گردد. ایران در مرحله گروهی هم توانسته بود تیم روسیه را شکست بدهد.

گل اول ایران را در این بازی کیانی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه چهارم نیمه اول به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز سعید پیرامون گل دوم ایران را وارد دروازه حریف خود کرد.

در این بازی بهزادپور دروازه بان ایران باز هم درخشان ظاهر شد و شوت از راه دور او با برخورد با مدافع حریف وارد دروازه روسیه شد تا بازی سه بر صفر گردد. در شروع نیمه دوم بالزیمت روسیه با حرکت در عرض زمین و شوت، گل اول روسیه را به ثمر رساند. گل چهارم ایران نیز باز هم بعد از شوت بازیکن ایران با برخورد به مدافع حریف به ثمر رسید. 4 دقیقه مانده به خاتمه بازی بازیکنان روسیه گل دوم را زدند تا بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم ملی ایران تمام گردد و بازیکنان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2771

به "قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید