فارس من، توضیحات وزیر علوم درباره کارکنان قراردادی جهاددانشگاهی، کوشش برای برطرف مشکل

به گزارش مهسان بلاگ، پس از عدم تمایل وزارت علوم و جهاد دانشگاهی برای ادامه قرارداد به کارگیری نیروهای جهاد دانشگاهی در وزارت علوم، وزیر علوم از کوشش برای برطرف مشکل این افراد اطلاع داد.

فارس من، توضیحات وزیر علوم درباره کارکنان قراردادی جهاددانشگاهی، کوشش برای برطرف مشکل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حدود 50 نفر از کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با سامانه فارس من اعلام کردند که دستور اخراج و تسویه حساب آنها صادر شده و از این خبرگزاری خواهان پیگیری این موضوع شدند.

این افراد اعلام کردند بیشتر این کارکنان که با معاونت های مختلفی از جمله فرهنگی، پژوهشی و اداری و اقتصادی وزارت علوم همکاری می کردند کارکنان پروژه ای هستند که وزارت علوم عدم همکاری با آن ها را اعلام نموده است.

آنچه این کارکنان وزارت علوم در نامه به نمایندگان مجلس مطرح نموده اند اینگونه است که پس از شکل گیری معاونت فرهنگی و اجتماعی در ساختار وزارت علوم در سال 82 و با توجه به عدم پیش بینی ظرفیت های لازم و پست های جدید، معاونت فرهنگی برای تأمین نیروی انسانی مورد احتیاج خود اقدام به جذب نیرو از طریق قرارداد غیرمستقیم با نهاد پیمانکار (جهاد دانشگاهی) نموده است که با وجود پیگیری های لازم از سوی نیروهای شرکتی و کسب مجوزهای لازم با عدم همکاری روبرو و از مجموعه منفک شدند.

خبرنگاران بر حسب وظیفه این موضوع را پیگیری نموده است که بر این اساس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این افراد در پی قراردادی با جهاد دانشگاهی در وزارت علوم به کار گرفته شده بودند، جهاد دانشگاهی و وزارت علوم تصمیم ندارند که این قرارداد را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این افراد با مشکل روبرو نشوند، گفت: وزارت علوم و جهاد دانشگاهی کوشش می نمایند تا به شکلی یاری نمایند که مسئله ای برای این افراد پیش نیاید.

انتهای پیغام/

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6465

به "فارس من، توضیحات وزیر علوم درباره کارکنان قراردادی جهاددانشگاهی، کوشش برای برطرف مشکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، توضیحات وزیر علوم درباره کارکنان قراردادی جهاددانشگاهی، کوشش برای برطرف مشکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید