زد و خورد غول ها نتیجه نداشت

به گزارش مهسان بلاگ، نبرد دو بوکسور سنگین وزن دنیا با تساوی به سرانجام رسید و برنده ای نداشت.

زد و خورد غول ها نتیجه نداشت

به گزارش خبرنگاران ، نه، باز هم شکستی در کار نبود. دو پادشاه بوکس حرفه ای جهان باز هم شکست نخوردند تا این طلسم پابرجا بماند. چشم همه جهان به این مسابقه خیره بود. دو غول مهارناپذیر با آمار صد درصدی که همه حریفان را ناک اوت کرده اند و هیچ رقیبی هماورد آنها نبود. تایسون فیوری روبروی دیانتی وایلدر؛ غول علیه غول.

وایلدر از 40 مبارزه، 40 برد با 39 ناک اوت را ثبت کرده و فیوری از 27 مبارزه، 27 برد با 17 ناک اوت را کسب کرده. در این میان اگرچه آمار وایلدر بهتر است اما منتقدان اعتقاد دارند که او با حریفات متوسطی روبرو شده و برناون استیورن و لوئیس اورتیس به عنوان سخت ترین رقیبانی هستند که او برابر آنها قرار گرفته و پیروز شده است. اگرچه طرفدارانش ناک اوت یک دقیقه ای آدلی هاریسون قهرمان المپیک سیدنی را از وایلدر به یاد دارند که باعث شد دوران بوکس هاریسون تمام گردد.

سابقه فیوری اما بهتر از وایلدر است و اگرچه برد کمتر و ناک اوت کمتری را ثبت کرده اما طرفدارانش اعتقاد دارند که بردهای او باکیفیت تر است و او بزرگانی چون کوین جانسون، درک چیسورا و البته ولادمیر کلیچکو را شکست داده.

نبرد این دو غول با این کارنامه رشک برانگیز همه نگاه ها را خیره کرده بود. در حضور 17 هزار نفر تایسون فیوری و دیانتی وایلدر دو بوکسور بی شکست جهان برابر هم قرار گرفتند که این دیدار برنده ای نداشت و با نظر داوران با تساوی به خاتمه رسید تا دو بوکسور آماده یک مبارزه دیگر با هم شوند تا برنده جدال حساس شان تعیین گردد. در ابتدای این بازی فیوری با تسلط خود عملکرد خوبی داشت ولی در ادامه وایلدر توانست تقریبا دو بار فیوری را ناک اوت کند ولی بوکسور بریتانیا استقامت نشان داد و بازنده نشد. مبارزه این دو بوکسور در کالیفرنیا بدون برنده ماند تا با این نتیجه فعلا کمربند قهرمانی در اختیار وایلدر باشد.

نتایج دو بوکسور با نظر داوران به توضیح زیر بود:

115-111 به سود وایلدر

114-110 به سود فیوری

113-113 مساوی

به این ترتیب وایلدر کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان را فعلا حفظ کرده است.

فیوری: هیچکس در جهان بهتر از من نیست

تایسون فیوری بعد از این مبارزه گفت: کل جهان دید که من برنده این مبارزه شدم. من به آلمان رفتم و با کلیچنکو مبارزه کردم و الان هم به آمریکا آمدم و اینجا مبارزه کردم. خدا به آمریکا رحم کند. من یک ورزشکار حرفه ای بودم که عاشق بوکس هستم. هیچکس در جهان فکر نکنم بهتر از من بوکس بلد باشد. آن ورزشکاری که با او مبارزه کردم، بوکسور خوبی است اما امروز نتوانست کاری انجام دهد و من برنده شدم. بعد از 3 سال دوری از رینگ فکر کنم باعث افتخار شما شدم. به هیچ وجه ناک اوت نمی شدم و توانستم با قلبم مبارزه کنم. 10 هفته از خانواده ام دور بودم و الان می خواهم در کنار آنها باشم.

وایلدر: من و این آقا بهترین هستیم

دیانتی وایلدر بعد از این مبارزه گفت: نبرد هیجان انگیزی بود و تماشاچیان لذت بردند. فکر می کنم با دو ناک اوتی که داشتم، من برنده این مبارزه بودم. بازی بسیار سختی بود. ما هر دو بوکسور های خوبی هستیم ولی با آن دو ضربه ای که زدم، من شایسته برنده شدن بودم. ما هر دو احترام زیادی برای هم قائل هستیم. او بعد از بازی به من گفت مبارزه بزرگی شد. ما بهترین بوکسورهای سنگینم وزن جهان هستیم. این بازی اگرچه مساوی شد اما از الان فقط منتظر بازی تکراری هستم. امیدوارم بازی بعدی من همین بازی باشد. چرا که نه؟ طرفداران دوست دارند. قطعا این بازی تکرار خواهد شد. من و این آقا بهترین بوکسورهای سنگین وزن جهان هستیم.

12

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3265

به "زد و خورد غول ها نتیجه نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زد و خورد غول ها نتیجه نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید