بی اطلاعی کمیته فنی استقلال از بازگشت مجیدی

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته فنی باشگاه استقلال در جریان بازگشت فرهاد مجیدی نبوده اما بعید است که با این بازگشت مخالفتی هم داشته باشد.

بی اطلاعی کمیته فنی استقلال از بازگشت مجیدی

بازگشت مجیدی بدون اطلاع کمیته فنی

حضور فرهاد مجیدی درکادرفنی استقلال تصمیمی بود که کمیته فنی این باشگاه درجریان آن قرار نداشت. درحالی که خود فتحی هم بارها تاکید نموده بود که در نقل و انتقالات کمیته فنی باید نظر نهایی را بدهد و بازیکنان و مربیانی که قصد ورود یا خروج دارند را مورد آنالیز قرار دهند، اما در ماجرای بازگشت فرهادمجیدی به استقلال کمیته فنی هیچ دخل و تصرفی نداشته و ظاهرا بازگشت مجیدی از کانال های دیگری جلو رفته است.

مجید رضایی یکی از اعضای کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در جریان بازگشت فرهاد بوده اند این پاسخ را داده است: البته پرویز مظلومی سخنگوی کمیته است و این سؤال را باید از ایشان بپرسید. مظلومی بزرگ ما بوده و طبق مصوباتی که داشتیم او باید پاسخگو باشد. با این وجود، باید بگویم آخرین مصوبه کمیته فنی این بود که یک دستیار ایرانی و خارجی برای استقلال جذب گردد. سرمربی به صورت مستقیم درخواستش را به مدیرعامل داده و مدیرعامل باشگاه نیز اعلام نموده که اختیارات را به کمیته فنی می دهد. در رابطه با حضور مجیدی، چیزی در کمیته فنی و مطرح و مصوب نشده بود. شاید به صورت غیرمستقیم مطرح شده باشد، اما در مجموع در جریان این مسئله نبودیم.

البته بازگشت مجیدی به استقلال قطعا خبری نیست که با واکنش منفی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال روبرو گردد و بعید است که آنها با حضور این چهره در استقلال مخالفتی داشته باشند. احتمالا به جهت آنکه مجیدی صندلی مطلوبی میان طرفداران استقلال دارد این تصمیم گرفته شده و بعد از آن اعضای کمیته فنی در جریان قرار گرفته اند.

به هر حال بازگشت مجیدی به استقلال اگر در درازمدت به حاشیه کشیده نگردد می تواند برای استقلال منشاء خیر باشد. مجیدی از جمله چهره هایی است که طرفداران زیادی در استقلال دارد و انتظار می رود که از همان بدو آغاز لیگ، تماشاگران بیشتری به استادیوم بروند.

10-350

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4244

به "بی اطلاعی کمیته فنی استقلال از بازگشت مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اطلاعی کمیته فنی استقلال از بازگشت مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید