برگزاری سومین جشنواره گل های داوودی در باغ گیاه شناسی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر روابط عمومی باغ گیاهشناسی ملی ایران از برگزاری سومین جشنواره گل های داودی در باغ ملی گیاهشناسی ملی ایران با نمایش 600گونه از گل های داودی در 100 رنگ متنوع اطلاع داد.

برگزاری سومین جشنواره گل های داوودی در باغ گیاه شناسی

مریم خدابخش در مصاحبه با خبرنگاران، در تشریح برگزاری این جشنواره گفت دراین نمایشگاه که از 25 مهرماه شروع شده و تا 25 آبان ماه برپا است، گل های داودی جدید با رنگ و شکل و اندازه های مختلف در معرض نمایش گذاشته می گردد. ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی و توانمندی های علمی گل و گیاه کشور، ارائه توانمندی های ایران در پرورش و فراوریگل و گیاه زینتی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته های تحقیقاتی، ارتقای فرهنگ پرورش، فراوری، نگهداری و مصرف گل و گیاهان زینتی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی اضافه نمود: همزمان با بازدید از جشنواره شکوفایی بی نظیر گلهای داوودی در باغ گیاه شناسی ملی ایران امکان بازدید از نمایشگاه ویژه فروش محصولات ارگانیک زیر نظر باغ گیاهشناسی ملی ایران نیز وجود دارد. در حقیقت شهروندان می توانند علاوه بر بازدید از جلوه شکوه و زیبایی باغ گیاه شناسی ملی ایران و جشنواره گلهای داوودی گامی در جهت حمایت از این گنجینه ملی بردارند.

وی تاکید نمود: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 برای بازدید از این جشنواره به باغ گیاه شناسی ملی ایران مراجعه نمایند. عمده محصولات ارائه شده در نمایشگاه محصولات ارگانیک با تایید ازمایشگاه تخصصی موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع است.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2353

به "برگزاری سومین جشنواره گل های داوودی در باغ گیاه شناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سومین جشنواره گل های داوودی در باغ گیاه شناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید