یزدانی خرم: بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است، باید افراد تاثیرگذار را حفظ کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: ما در مقابل خیلی از کشورها بهای کمی به ورزش می دهیم، بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است.

یزدانی خرم: بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است، باید افراد تاثیرگذار را حفظ کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا یزدانی خرم در حاشیه آیین بزرگداشت و رونمایی از دست نوشته های دنیا پهلوان تختی در موزه ورزش کمیته ملی المپیک گفت: این حرکت ها و تجلیل ها خدایی است و باید از مردم برای کارهای مفیدی که می کنند تشکر کرد. من به رسانه ها بدهکارم و آنها من را معرفی کردند. نقش آنها در تداوم ورزش و تربیت ها مهم است.

وی اضافه نمود: ما در مقابل خیلی از کشورها بهای کمی به ورزش می دهیم. بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است. بیشتر دختران ما مریض هستند و در آپارتمان ها نمی توان ورزش کرد. تعداد بیمارستان ها بیشتر از ورزشگاه ها است. رهبری فرمودند قله ورزش قهرمانی و اطراف آن همگانی است.

یزدانی خرم شرح داد: اینکه برخی می گویند فقط باید زیر بنایی کار کرد درست نیست بلکه باید به همه ابعاد ورزش توجه کرد. در شنا و ژیمناستیک و دوومیدانی که ورزش های اول دنیا هستیم، در کجا قرار داریم. 17 سال در والیبال و 6 سال در کشتی بودم. باید برای پیشکسوتان و قهرمانان جایگاه داشته باشیم. مشکل فوتبال ما به خاطر قانون منع بازنشسته ها بود که مجلس تصویب کرد. این خیانت به ورزش است اگر در فدراسیون آسیایی فوتبال کرسی داشتیم محروم نمی شدیم. باید افراد تاثیرگذار را حفظ کنیم.

وی در خصوص شرایط کشتی در المپیک توکیو گفت: بستگی به سرمایه گذاری سایر کشورها دارد. ما چقدر سرمایه گذاری کردیم و آنها چه قدر. سایر کشورها در المپیک و دنیای بیشتر از ما سرمایه گذاری کردند و کشتی گیران اردوی منظم و حقوق خوب دارند. 3 مدال طلا مدال کشتی فرنگی در المپیک لندن شاهکار بود و در آزاد هم می توانستیم بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34272

به "یزدانی خرم: بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است، باید افراد تاثیرگذار را حفظ کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی خرم: بودجه مملکت برای ورزش ناچیز است، باید افراد تاثیرگذار را حفظ کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید