گفتیم بفرمایید توپ ها را گل کنید، نتیجه را تقدیم پرسپولیس کردیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 امروز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با فزونی 3 بر 2 پرسپولیس به سرانجام رسید. مشخص عباسیان (4) و رضا اسدی (67) برای سایپا گل زدند. بشار رسن (32)، علی علیپور (49) و مهدی ترابی (62) برای پرسپولیس گل زدند.

گفتیم بفرمایید توپ ها را گل کنید، نتیجه را تقدیم پرسپولیس کردیم

علی دایی پس از این دیدار به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم. پس از آن پرسپولیس فشار زیادی وارد کرد. ما در مجموع 10 دقیقه فوتبال بازی کردیم.

سرمربی سایپا اضافه کرد: بد بازی کردیم. سه گل بد خوردیم. پس از اینکه بازی سه بر یک شد سیستم بازی تیم را تغییر دادیم تا با نفرات بیشتری فشار بیاوریم اما توان کافی را برای زدن گل سوم نداشتیم. دفاعمان خوب نبود. گل هایی خوردیم که خودمان تقدیم پرسپولیسی ها کردیم. گفتیم بفرمائید توپ ها را گل کنید.

وی درباره عملکرد شاگردان خود گفت: پنج روز یک بار بازی می کنیم و فشار زیادی را تحمل می کنیم. اگر خط دفاعی ما مثل قبل بود مطمئناً نمی باختیم.

دایی درباره عملکرد داور این دیدار نیز اضافه کرد: سیدجلال حسینی توپ را با دستش زد اما داور خطای بازیکن ما را گرفت. در دقیقه آخر هم به جای اینکه کرنر ما را بگیرد اوت به نفع پرسپولیس می گیرد. فوتبال بازی لحظه هاست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: بعد از بازی به داور گفتم چرا اشتباهات علیه من است. بعد از اینکه پرسپولیسی ها اعتراض کردند و تماشاچی فحش داد روند داوری تغییر کرد.

وی توضیح داد: برای من سوال است چرا داور کنار دروازه گذاشته اید. در بازی با نفت مسجد سلیمان خطایی را که ندیده است به داور می گوید ساموئل بازیکن سایپا را اخراج کند. چنین چیزهایی را می بینیم که اعتراض می کنیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما برای دریافت طلب تان از پرسپولیس با این باشگاه توافق نموده اید اذعان داشت: ما خیلی وقت است توافق کردیم بیایند و با ما تسویه نمایند و مالیات را بدهند. این رقم 350 میلیونی را از رسانه ها شنیدم. پرسپولیس باید مالیات من را بدهد اما پرداخت ننموده است. قبل از عید هم رفتم اداره مالیات نزدیک بود ممنوع الخروج شوم. اصل مالیات پرداخت شده اما جریمه هایش مانده است. هیچ توافقی بر سر این رقم ها هم نداشته ایم.

دایی در خاتمه درباره استفاده از بازیکنان جوان گفت: موجودی ما همین چند بازیکن جوان است که از آنها هم داریم استفاده می کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8014

به "گفتیم بفرمایید توپ ها را گل کنید، نتیجه را تقدیم پرسپولیس کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتیم بفرمایید توپ ها را گل کنید، نتیجه را تقدیم پرسپولیس کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید