کنترل لازم بر بازار و ثبت سفارش ها توسط دولت اجرا شده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد حسین مقیمی بعداز ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان دماوند طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حضور در دماوند و شاهد فعالیت های همکاران در بخش های مختلف احداث پروژه های عمرانی سبب افتخار است و در این زمینه بسیار خوشحال هستیم.

کنترل لازم بر بازار و ثبت سفارش ها توسط دولت اجرا شده است

مقیمی در ادامه اضافه کرد: خدمات دولت طی سال های اخیر خدمات بسیار ارزشمندی بوده که بایستی از این عملکرد دفاع کنیم و روزی که دولت کار خود را شروع کرد سرمایه گذاری نامطلوب، اشتغال اسفبار بود و امروز به یمن خدمات انجام گردیده دولت توانست موفقیت های زیادی را کسب کند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه از روزی که آمریکایی ها از برجام خارج شدند گفت:اوضاعی که در اقتصاد به وجود آمد و کوشش های دولت بسیار مورد ذکر و قابل مطرح است.

وی با بیان اینکه هم اکنون با گرانی و افزایش قیمت ارز روبرو هستیم اضافه کرد: کنترل این بازار با چنین وضعیتی کار بسیار سخت و جدی بود و هم وزیران دولت و هم دست اندرکاران و مسئولین درگیر کار اجرایی هستند و به هر جهت دولت کوشش بسیار زیادی را به عمل آورد و توانست کنترل لازم را بر بازار ایجاد کند و ثبت سفارشات را نیز به انجام برساند.

استاندار تهران گفت: جریان طبیعی تخصیص ارز ادامه پیدا کند و تجار امنیت را در کارهای خود احساس می نمایند و روز به روز به نقطه تعادلی نزدیک شویم لذا این از کوشش های دولت است که توانست به هم ریختگی دیگران را جمع کند و با کوشش زیاد توانست شرایط را مهار کند که از دستاوردهای مهم دولت محسوب می گردد.

مقیمی بیان داشت: باید بحث های کارشناسی صورت بگیرد و اقتصاد دانان ما با مباحثه راه چاره ارائه دهند تا چه کاری انجام گردد که این به هم ریختگی سامان پیدا کند و کنترل گردد.

وی گفت: چون هم اکنون در هفته دولت هستیم و باید از خدمات دولت سخن بگوییم لازم شد که این موارد را 20 درصد از اقتصاد کشور و 20 درصد از فعالیت و 50 درصد از اقتصاد کشور در این استان است این دستاوردها ذکر شد که کوشش هدی بسیاری اجرا شده تا سرمایه گذاران بتوانند خود را حفظ نمایند سرمایه گذاران شهرستان باید از برقراری اعتماد و ادامه کار از حکومت قدردانی نمایند.

مقیمی با اشاره به اینکه امروز پروژه هوی زیادی در شهرستان های استان تهران مورد افتتاح نهاده شده است گفت: 2 تا از طرح هایی که مربوط به شهرداری دماوند بود مورد افتتاح نهاده شد.وی اضافه کرد: شوراها به عنوان نمایندگان مردم سرمایه های شهر و سرمایه هایی را که در اختیارشان قرار گرفته است را به خوبی راهنمایی می نمایند و نیازهای شهر را مرتفع و شهرداران را در جهت انجام امور سامان می دهند.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به اینکه سال ها بود که یک پمپ بنزین در داخل شهر دماوند وجود نداشت گفت: به لطف خدا و همت و تدبیر شهرداری و شورای شهر دماوند و مسئولین این مشکل حل شد و کلنگ احداث پمپ بنزین در بلوار شورای شهر دماوند زده شد و صندلی CNG نیز در محور دماوند فیروزکوه محدوده منطقه شلمبه مورد بهره برداری نهاده شد.

وی همچنین به کلنگ زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و ترمینال درون شهری میدان 17 شهریور شهر دماوند اشاره نمود و بیان داشت: که این پارکینگ نیز از نیازهای اصلی شهر بود که فراهم شد و لازم به ذکر است آنجا که شهردار و شورای شهر و فرماندار یک شهر دست به دست یکدیگر می دهند کارهای بزرگی را به ثمر می رسانند.

استاندار تهران با بیان اینکه هم اکنون در شرایط بسیار خاص و ویژه ای به سر می بریم گفت: امروز دشمن جنگ اقتصادی را اعلام نموده و تمام تلتش خود را به کار گرفته تا در این جنگی که علیه ما شروع نموده است پیروز گردد و این ما هستیم که با پشتیبانی بکدیگر و کار و کوشش بیشتر می توانیم به نتیجه برسیم و لذا ضروری است که کار و کوشش را دو برابر کنیم و جنگ اقتصادی انان را خنثی کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه آمریکایی ها برجام را به یکباره کنار گذاشتند و آثار مخربی را در کشور بر جای گذاشتند امروز باید کوشش کنیم که اقدامات انان را از بین ببریم و لازمه این کار کوشش در فعالیت های اقتصادی است و با توجه به اینکه دماوند از لحاظ اقتصادی یک شهرستان حائز اهمیت است بسیار مهم است و باید تمام کوشش مسئولین این شهر در جهت جذب سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی باشد و اشتغال بیشتری ایجاد گردد و نگذاریم واحد صنعتی و تولیدی از بین برود و کمک کنیم فعالان اقتصادی بتوانند به نتیجه برسند و اشتغال و بهره وری بیشتری را ایجاد نمایند و جلوگیری کنیم ااز اینکه بخش گردشگری متوقف گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 752

به "کنترل لازم بر بازار و ثبت سفارش ها توسط دولت اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل لازم بر بازار و ثبت سفارش ها توسط دولت اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید