کاظمی: برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین می شویم، تیم های عربی بد قلق هستند

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: ما به امتیازات کامل این مرحله احتیاج داریم و برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین خواهیم شد.

کاظمی: برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین می شویم، تیم های عربی بد قلق هستند

به گزارش خبرنگاران، ارسلان کاظمی در خصوص پیروزی 82 بر 66 تیم ملی بسکتبال ایران مقابل بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی 2023 گفت: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است و وقتی با تیم های عربی بازی می کنید، کار سخت تر هم می گردد. تیم های عربی بد قلق هستند و این موضوع کار را سخت تر می نماید.

ملی پوش بسکتبال ابران ادامه داد: ما برای بازی با بحرین روی بازیکن آمریکایی آن ها تمرکز داشتیم که امروز در ترکیب نبود و این موضوع برنامه های ما را بهم ریخت. اما خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و به رجحان رسیدیم.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مسلما در بحرین بازیکن آمریکایی آن ها هم هست و می توانیم با تمرکز بیشتری کار کنیم چون بیشتر توپ های بحرین به او ختم می گردد.

کاظمی ادامه داد: کار سخت است ولی ما به امتیازات کامل این مرحله احتیاج داریم و برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین خواهیم شد.

کاظمی درباره ثبت تریپل دابل خود نیز گفت: هیچ موقع در بند آمار نیستم و برایم مهم نیست. برای من این مهم بود که بحرین را شکست دادیم و این آمار با کوشش همه تیم بود.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 101313

به "کاظمی: برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین می شویم، تیم های عربی بد قلق هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: برای پیروزی در همه بازی ها وارد زمین می شویم، تیم های عربی بد قلق هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید