کار نه چندان سخت یاران جهانبخش در لیگ جزیره ، امید اتلتیکویی ها برای نزدیک تر شدن به بالای جدول

به گزارش مهسان بلاگ، رقابت های لیگ های معتبر فوتبال اروپایی امروز با برگزاری چند ملاقات پیگیری می گردد.

کار نه چندان سخت یاران جهانبخش در لیگ جزیره ، امید اتلتیکویی ها برای نزدیک تر شدن به بالای جدول

به گزارش، رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امروز در کشور های مختلف با برگزاری ملاقات های مهم پیگیری می گردد و تیم های مدعی به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

رقابت های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال جزیره امروز با برگزاری دو ملاقات پیگیری می گردد که در نخستین ملاقات آن تیم فوتبال اورتون از ساعت 16 به وقت تهران میزبان کریستال پالاس است تیم فوتبال برایتون با علیرضا جهانبخش هم از ساعت 21 به مصاف تیم فوتبال واتفورد می رود. لیگ فوتبال جزیره امروز شاهد برگزاری ملاقات های مهم از تیم های مدعی نخواهد بود، اما این رقابت ها قرار است روز های یکشنبه و آدینه و شنبه هفته آینده تا دوشنبه بعدی ادامه پیدا کند.

رقابت های هفته بیست و سوم لالیگا از شب گذشته با ملاقات تیم های فوتبال وایادولید و ویارئال شروع شد این رقابت ها امروز با برگزاری 4 ملاقات پیگیری خواهد شد که در نخستین ملاقات آن ها لوانته از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان لگانس خواهد بود و ختافه هم از ساعت 18 و 30 دقیقه به مصاف والنسیا می رود، این ملاقات از جمله ملاقات های مهم برای تیم های میانه جدولی است. تیم فوتبال آلاوس هم از ساعت 21 میزبانی ایبار است و اتلتیکو مادرید هم در مهمترین ملاقات امروز و از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف گرانادا خواهد، رفت شاگردان سیمئونه امیدوارند با کسب نتیجه مطلوب و دلخواه در این ملاقات شرایطشان در جدول رده بندی را بهبود بخشند.

رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا از شب گذشته در هفته بیست و سوم با ملاقات تیم های فوتبال رم و بولونیا از ساعت 23 و 15 دقیقه شروع شد این رقابت ها امروز هم شاهد برگزاری سه ملاقات خواهد بود که در مهم ترین آن ها تیم فوتبال یوونتوس از ساعت 23 و 15 دقیقه میهمان هلالس ورونا است و نخواهد بود ، تورینو در دیگر ملاقات مهم از ساعت 20 و 30 دقیقه با سمپدوریا بازی می نماید و فیورنتینا هم به مصاف آتلانتا می رود.

رقابت های هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان امروز با برگزاری شش ملاقات پیگیری خواهد شد این رقابت ها از شب گذشته با ملاقات تیم های فوتبال فرانکفورت و آگزبورگ شروع شده بود. مهم ترین ملاقات امروز امام مصاف تیم های فوتبال بایرلورکوزن و دورتموند خواهد بود که از ساعت 21 به وقت تهران پیگیری می گردد. این رقابت ها امروز شاهد ملاقات تیم های فوتبال وردربرمن - یونیون برلین، هرتابرلین - ماینتس ،هافنهایم و شالکه نیز خواهد بود که همگی از ساعت 18 به وقت تهران پیگیری می شوند.

رقابت های لیگ یک فوتبال فرانسه از شب گذشته با ملاقات تیم های فوتبال آنژه و لیل شروع شد این رقابت ها امروز با برگزاری 6 ملاقات پیگیری خواهد شد که در یکی از مهمترین بازی های آن تیم های فوتبال مارسی و تولوز به مصاف یکدیگر می فرایند این ملاقات از ساعت 20 پیگیری خواهد شد.

رقابت های لیگ یک فوتبال فرانسه امروز شاهد ملاقات تیم های فوتبال متز برار نانت ،نیس - نیم المپیک، رن - برس و آمیان - موناکو خواهد بود این رقابت ها همگی از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران پیگیری خواهد شد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34548

به "کار نه چندان سخت یاران جهانبخش در لیگ جزیره ، امید اتلتیکویی ها برای نزدیک تر شدن به بالای جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار نه چندان سخت یاران جهانبخش در لیگ جزیره ، امید اتلتیکویی ها برای نزدیک تر شدن به بالای جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید