چوب بی برنامگی لیگ را خوردیم، نمی شد در امارات نفس کشید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری بعد از باخت تیم فوتبال ذوب آهن به الاتحاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیِ فوق العاده سنگینی داشتیم. شرایط جوی امارات طوری بود که نمی شد نفس کشید. حتی نشستن در صندلی ویژه زیر کولر گازی هم سخت بود. البته گل اول را خوب زدیم ولی در ادامه دو گل دریافت کردیم. با تک گلی که به ثمر رساندیم، خیلی به بازی برگشت در قطر امیدوار شدیم.

چوب بی برنامگی لیگ را خوردیم، نمی شد در امارات نفس کشید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه به نظر می رسد بازیکنان این تیم انتظارات را برآورده نکرده اند، ادامه داد: شرایط جوی امارات فوق العاده سخت است. ما که در صندلی ویژه و زیر کولر گازی نشسته بودیم، وضعیت برایمان سخت بود.

آذری تاکید نمود: گل اول را روی بی نظمی جلوی دروازه خودمان خوردیم. اگر نماینده این مملکت هستیم امیدواریم یاری کنیم نماینده ایران در لیگ قهرمانان بماند. به هر حال داریم چوب بی برنامگی لیگ را می خوریم. ما از دو ماه قبل (بازی با النصر در آسیا) مسابقه رسمی و سنگینی نداشتیم و این فضا کار را سخت می نماید. نمی شود از واقعیت فرار کرد. گفته بودم این بازی سخت و فشرده خواهد بود. در هر صورت امیدوارم گل قاسم حدادی فر در این مسابقه و کوشش بازیکنان هفته بعد ما را به دور بعد ببرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره تاثیر تعویق لیگ بر عملکرد این تیم، یادآور شد: تیمی که می خواهد در مسابقات قرار بگیرد، باید تن بازیکنانش به تن حریفان رسمی و گردن کلفت بخورد. اگر حداقل دو، سه بازی در لیگ برتر داشتیم مقابل الاتحاد هماهنگی بیشتری داشتیم. شرایط جوی واقعا روی تعدادی از بازیکنان تاثیر وحشتناکی گذاشته بود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن امروز سه شنبه به اصفهان بر می شود تا خود را آماده بازی برگشت کند، اضافه نمود: گویا تیم الاتحاد در امارات می ماند و از این کشور راهی قطر می شود. ما باید به اصفهان برگردیم و آقای منصوریان در کشورمان تمرینات ویژه ای را تدوین خواهد نمود. امیدوارم هفته آینده بتوانیم شایستگی هایمان را نشان بدهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خاتمه در پاسخ به این سئوال که نقاط ضعف این تیم مقابل الاتحاد چه بود؟ گفت: در این زمینه باید آقای منصوریان صحبت کند. من در صندلیی نیستم که بخواهم بحث فنی کنم. فقط به عنوان یک تحصیلکرده ورزش فکر می کنم بازیکنان از نظر بدنی تحلیل رفتند ولی قول می دهم هفته بعد بازی زیباتری را ببینید. یک گل زده در خانه حریف می تواند یاری کند هفته آینده امیدوارانه تر وارد قطر شویم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13848

به "چوب بی برنامگی لیگ را خوردیم، نمی شد در امارات نفس کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چوب بی برنامگی لیگ را خوردیم، نمی شد در امارات نفس کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید