پیروزی استقلال برابر نساجی در نیمه اول، پنالتی جنجالی برای آبی ها

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 19 امروز تیم فوتبال استقلال در استادیوم آزادی میزبان نساجی مازندران بود که نیمه اول این دیدار با فزونی یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. مرتضی تبریزی(42) از روی نقطه پنالتی برای استقلال گل زد.

پیروزی استقلال برابر نساجی در نیمه اول، پنالتی جنجالی برای آبی ها

مثل دیدارهای گذشته استقلال در استادیوم آزادی این شاگردان شفر بودند که حریف را تحت فشار قرار دادند تا بتوانند به گل فزونی دست پیدا نمایند. با این حال دفاع محکم تیم قائمشهری اجازه رسیدن به گل را به استقلال نداد.

درحالی که فشار استقلال برای رسیدن به گل عجله زیادی داشت، رضایی دروازه بان نساجی در چندین مقطع روی زمین افتاد و بالاخره پس از ناتوانی در ادامه مسابقه به علت مصدومیت، در اواسط نیمه اول جای خود را به حامد لک داد. جابجایی این دو بازیکن دقایق زیادی از وقت نیمه اول را تلف کرد.

در دقیقه 38 این دیدار فرار مرتضی تبریزی پشت مدافعان نساجی او را در موقعیت تک به تک وارد محوطه جریمه کرد اما مدافع جا مانده حریف مرتکب خطا شد که محمدرضا اکبریان داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کرد.

بازیکنان نساجی برای دقایقی به اعلام این پنالتی اعتراض کردند اما در نهایت داور پس از مشورت با یاری پشت دروازه اش ضربه پنالتی را تایید کرد و مرتضی تبریزی در دقیقه 42 این ضربه را به گل فزونی آبی ها تبدیل کرد. به دلیل وقت های تلف شده شش دقیقه برای نیمه اول وقت اضافه گرفته شد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6983

به "پیروزی استقلال برابر نساجی در نیمه اول، پنالتی جنجالی برای آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال برابر نساجی در نیمه اول، پنالتی جنجالی برای آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید