پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار، از پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان کسب و کار های آسیب دیده از کرونا اطلاع داد.

پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علاءالدین ازوجی گفت: پرونده 134 هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف حمایت از کسب و کار های آسیب دیده از کرونا به بانک ها ارسال شده که از این میزان تا تاریخ 19 مهر، 57 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه براساس برآورد های صورت گرفته، تعداد واحد های آسیب دیده از کرونا, 7/3 میلیون واحد بوده است اضافه نمود: از این تعداد, 1/1 میلیون واحد آن داری کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی بوده و 6/2 میلیون واحد آن خویش فرمایی یا فاقد کد کارگاهی بوده اند.

مشاور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی اضافه نمود: برآورد مجموع شاغلان آسیب دیده نیز در حدود 7 میلیون و 500 هزار نفر بوده که 3 میلیون نفر آن بیمه شده و 2 میلیون و 700 هزار نفر آن فاقد بیمه هستند.

وی گفت: تا کنون پرونده تسهیلات 539 هزار و 800 کارگاه و کسب وکار آسیب دیده از کرونا آنالیز شده که میزان افراد شاغل در این کارگاه ها 10 میلیون و 18 هزار نفر برآورد می گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64299

به "پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید