پاکدل پس از کرونا هزارافسان را کلید می زند

به گزارش مهسان بلاگ، محمدمهدی دلخواسته، تهیه کننده مجموعه مستند هزارافسان از تولید این مجموعه به کارگردانی مهدی پاکدل بعد از دوران شیوع کرونا خبر داد.

پاکدل پس از کرونا هزارافسان را کلید می زند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد مهدی دلخواسته گفت: مجموعه مستند هزار افسان را با مهدی پاکدل در دست داریم که من به عنوان تهیه کننده و وی به عنوان کارگردان در این پروژه حضور داریم و پروانه ساخت آن هم سال گذشته صادر شده است.

  • خاطره مهدی پاکدل از واکنش یک دختربچه پس از تماشای تنگه ابوقریب

وی تاکید کرد: قرار بود این مجموعه در 30 قسمت ساخته شود، البته تحقیق و پژوهش این مجموعه اجرا شده بود که کرونا شروع شد و تولید آن به تعویق افتاده است. چرا که برای ساخت این پروژه باید به مناطق مختلف کشور سفر کنیم. این مجموعه درباره قصه ها و افسانه های روستاها و شهرهای مختلف کشور است، همچنین قرار است باورها و داستان های مردم در مناطق مختلف در این مستند به تصویر کشیده شود.

وی تاکید کرد: البته هرچند کرونا تولید این مجموعه را به تعویق انداخته است، اما ما از فرصت استفاده کرده ایم تا تحقیق های بیشتری را در این زمینه داشته باشیم تا مستند جذابی تولید شود. زمان هر قسمت از مجموعه هزار افسان بین 15 تا 20 دقیقه در نظر گرفته شده است تا مخاطب از دیدن این مستندها خسته نشود. این مجموعه در حال حاضر قرار است توسط بخش خصوصی تولید شود و باید دید که می توانیم حمایت نهادهای مختلف را به دست آوریم یا خیر.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57040

به "پاکدل پس از کرونا هزارافسان را کلید می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل پس از کرونا هزارافسان را کلید می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید