وقتی فوتبال اصفهان بدون رئیس است!

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال اصفهان با رفتن ابرقویی نژاد و آمدن هراتیان هر روز با چالشی جدید روبرو بوده است، چالشی که طی ماه ها و روزهای اخیر بیشتر از قبل شده و بیشترین حمله ها نیز متوجه رئیس هیات است، رئیسی که تقریبا کمتر حضوری در فوتبال اصفهان دارد.

وقتی فوتبال اصفهان بدون رئیس است!

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه امیر مسعود هراتیان در آخرین انتخابات هیات فوتبال اصفهان در میان اما و اگرها و حاشیه های موجود ریاست هیات استان را در دست گرفت همواره این هیات و فوتبال اصفهان دستخوش تغییر و تحولات و حاشیه های زیادی بوده است.

از برکنار کردن مسئولان کمیته ها گرفته تا استعفای قبل از برکناری و کنار گذاشتن افراد باتجربه و روی کار آوردن افراد بی تجربه ای که بسیاری از آن ها با فضای ورزش به خصوص فوتبال آشنا نیستند، بخشی از اتفاقات فوتبالی در استان اصفهان است.

دو سال از بر مسند نشستن رئیس هیاتی در فوتبال اصفهان می گذرد که به نظر می رسد مقاصد غیرفوتبالی بیشتر برایش اهمیت دارد تا منافع ورزشی استان، اتفاقات اتفاق افتاده در بازی اخیر در بازی دو تیم فوتسال گیتی پسند و شهروند ساری را می توان در ادامه نبود مدیریت درست و قوی و نبود افراد باتجربه در فوتبال اصفهان دانست.

رئیس هیاتی که بازی های مهم فوتبال و فوتسال اصفهان در لیگ برتر رسما و عملا برایش اهمیتی نداشته و در مهم ترین بازی لیگ برتر فوتبال یعنی دیدار پرسپولیس و سپاهان و مهم ترین دیدار لیگ برتر فوتسال بین گیتی پسند و مس سونگون حضور نداشته است.

یکی دیگر از شاهکارهای هیات فوتبال فعلی انتقال مسابقات رده های پایه به سالن 25 آبان بوده است که هر روز و هر هفته شاهد مسائل تیم ها و جوانان و نوجوانانی بودیم که در حال رسیدن به سالن برای برگزاری مسابقه بودند. به قول خودشان می خواستند سالن را از حالت رکود خارج نمایند اما اگر نگاهی کلی به کف پوش سالن 25 آبان بیاندازیم و آن را با زمان تاسیسش مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که کف پوشی که هزینه هنگفتی برایش شده است چقدر راحت روز به روز در حال تخریب و از بین رفتن است.

پیشکسوتان ورزش در هر رشته ای بزرگان آن رشته نه تنها در شهر بلکه در کشور هستند اما بسیاری از پیشکسوتان هیات فوتبال استان اصفهان پس از روی کار آمدن هراتیان از هیات کناره گیری کردند و همکاری خود را به دلایلی که هنوز هم معین نیست قطع کردند.

اگر همه این مسائل را کنار بگذاریم، به نبودن هراتیان در بسیاری از جلسات هیات فوتبال خواهیم رسید که این موضوع هم برای فوتبال و ورزش اصفهان با آن سابقه طولانی و درخشان قابل قبول نیست.

این موارد به جایی رسیده است که یکی از بزرگان فوتبال اصفهان هم پس از اتفاقات اخیر به این موضوع واکنش نشان داده است و گفت: نمی دانیم فوتبال اصفهان به کدام سمت و سو حرکت خواهد نمود اما چیزی که معین است و می بینیم این است که روز به روز شاهد اتفاقاتی هستیم که به ضرر فوتبال اصفهان است. حتی نمی دانیم تا چه زمانی قرار است آقای تاج به این موضوع ورود کند. شاید هم مدیران منتظر فوت یک نفر در این درگیری ها هستند تا سپس درباره این بهم ریختگی تصمیم گیری نمایند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4326

به "وقتی فوتبال اصفهان بدون رئیس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی فوتبال اصفهان بدون رئیس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید