وعده های شهرداری و شورای شهر بروجرد برای پرداخت حقوق کارگران

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صارمی سرپرست شهرداری بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون شهرداری بروجرد همه توان و تمهیدات لازم را به کار برده که حقوق معوقه کارگران خود را پرداخت کند.

وعده های شهرداری و شورای شهر بروجرد برای پرداخت حقوق کارگران

امیدواریم تا عید سال جاری خبرهای خوبی به کارگران بدهیم

وی، اضافه کرد: برای انجام این کار، جلوی هزینه ها را گرفته ایم و پروژه های عمرانی را تعطیل نموده ایم و امیدواریم تا عید سال جاری خبرهای خوبی به کارگران بدهیم.

سرپرست شهرداری بروجرد، توضیح داد: حتی نسبت به فروش ماشین های شهرداری و تغییرکاربری برخی از املاک برای برطرف مشکل کارگران هم تصمیم گرفته ایم.

صارمی، ادامه داد: کارگران نیز از جنس ما هستند و هر چه در توان داشته باشیم به کار خواهیم گرفت تا مشکل معوقات آنها در اسرع وقت حل گردد.

موسی نیکوکار رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در این رابطه، گفت: اعتراض کارگران حق مسلم آنها است چرا که چندین ماه حقوق معوق دارند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم در چنین شرایطی در کنار یکدیگر مسائل را حل کنیم، گفت: این مسائل یک شبه به وجود نیامده اند که بتوانیم یک شبه آنها را حل کنیم، شهرداری یک سری ماشین و املاک دارد که البته اینها به همه مردم شهر تعلق دارد و فروش آنها در واقع ظلم بزرگی به مردم است.

در مقابل مسائل به حق کارگران شهرداری بی تفاوت نیستیم

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد، خاطر نشان کرد: نمیدانم چه اتفاقی می افتد اما همه اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با هم متفق القول هستند که هر چه زمین و ملک داریم بفروشیم و معوقات کارگران را پرداخت کنیم.

نیکوکار، بیان داشت: در مقابل مسائل به حق کارگران شهرداری بی تفاوت نیستیم، از نمایندگان بروجرد در مجلس نیز خواسته ایم که به این موضوع ورود پیدا نموده تا با رایزنی های لازم مسائل را حل کنیم.

وی، گفت: یک ماه و نیم از معوقات کارگران پرداخت شده است که البته سعی می کنیم هر چه داشته باشیم برای پرداخت کامل معوقات کارگران شهرداری بفروشیم، این معوقات حدود هشت ماه است.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد، یادآورشد: برای پرداخت کامل حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد زمان خاصی مشخص نمی کنم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3542

به "وعده های شهرداری و شورای شهر بروجرد برای پرداخت حقوق کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های شهرداری و شورای شهر بروجرد برای پرداخت حقوق کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید