واکنش فرماندار نیویورک به توئیت ترامپ که گفته بود: کمتر حرف بزن!، عکس

به گزارش مهسان بلاگ، جدال رئیس جمهور آمریکا و فرماندار نیویورک همچنان ادامه دارد.

واکنش فرماندار نیویورک به توئیت ترامپ که گفته بود: کمتر حرف بزن!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پس از اینکه دونالد ترامپ درباره تعطیل نشدن نیویورک خود را فرمانده کشتی بونتی نامید و فرماندار نیز در پاسخ گفت که در این کشور پادشاه نداریم، اینبار نیز یکدیگر را متهم به کم کاری و ساکت شدن متهم کردند. ترامپ به کومو گفت ساکت شو و فرماندار نیز گفت: از خواب بلند شو برو سرکار!

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته طی پیغام هایی در توئیتر خطاب به فرماندار نوشت:فرماندار کوومو باید زمان بیشتری را صرف کار انجام دادن و زمان کمتری را برای شکوه کردن سپری کند. از این خارج شوید و کار انجام دهید. حرف زدن را متوقف کنید. ما برای شما هزاران تخت بیمارستان که شما به آن احتیاج نداشتید یا از آن استفاده نکردید ساختیم و به شما تعداد زیادی دستگاه اکسیژن ساز که شما باید داشته باشید دادیم و شما....

ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: ... را در انجام تست هایی که باید انجام می دادید یاری کردیم.ما به نیویورک پول بسیار زیادی دادیم و بیش از هر ایالت دیگری به آنها یاری نموده و تجهیز نموده ایم. این مردان و زنان بزرگی که این کار را انجام دادند از شما هیچ تشکری نشنیدند.آمار تو خوب نیست. کمتر حرف بزن و بیشتر عمل کن.

کوومو که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد در پاسخ به سوال یک خبرنگار در انتقاد ترامپ از خود گفت: رئیس جمهور شاید باید از خواب بلند گردد و به جای تلویزیون دیدن به سر کار برود.

>>> در همین رابطه بخوانید:

دارودسته های نیویورکی به جان هم افتادند/ترامپ خود را به کاپیتان کشتی بونتی تشبیه کرد!

310 310

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45261

به "واکنش فرماندار نیویورک به توئیت ترامپ که گفته بود: کمتر حرف بزن!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرماندار نیویورک به توئیت ترامپ که گفته بود: کمتر حرف بزن!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید