همه تیم ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: در سه چهار سال اخیر نتایج خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفتیم. تمام تیم ها می دانند پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. ما برای بردن به میدان می رویم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

همه تیم ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمام تیم ها می دانند که یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی هستیم. سه امتیاز بازی فردا ما را به صعود امیدوار می نماید. خرسندم تیمی هستیم که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر موفقیت های زیادی کسب نموده است. در بازی فردا برای بردن وارد زمین می شویم. به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم و می خواهیم به برد مقابل پاختاکور هم برسیم تا شانس خودمان را افزایش دهیم.

وی در ادامه درباره بازی فردا با نماینده ازبکستان توضیح داد: حریفمان را بررسی کردیم. پاختاکور تیم خوبی دارد و می دانیم بازی سختی با آنها داریم. با نظمی که بازیکنان پرسپولیس دارند بتوانیم ببریم و ملت ایران را خرسند کنیم. می دانیم چه بازی سختی مقابل پاختاکور داریم.

بیرانوند در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا رفتن توقعات طرفداران از این تیم استرسی روی بازیکنان وجود دارد یا خیر گفت: دیدگاه شما کاملاً درست است. دو سال خیلی خوب داشتیم. سال دوم که به فینال آسیا رفتیم پنجره جابجاییی باشگاه بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم اما نتایج خوبی گرفتیم.

وی اضافه کرد: سال جاری بازیکنان با کیفیتی داشتیم که هم طرفدار و هم خودمان انتظار داریم نتایج بهتری بگیریم. البته این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که در حال حاضر در سه جام رقابت می کنیم. در لیگ برتر ایران دو بازی تا انتها رقابت ها داریم. البته شرایط به گونه ای است که در آنجا همه چیز در اختیار خودمان است. در جام حذفی هم جزو چهار تیم هستیم. بازیکنان با توجه به این شرایط فشرده، کار سختی داشتند. هر چهار روز یک بار بازی داریم اما مربی همواره به ما می گوید شما خسته نیستد و به ما روحیه می دهد. بازیکنان هم همواره می جنگیم.

بیرانوند درباره انگیزه های این تیم برای پیروزی در دیدار با پاختاکور تاکید نمود: به قول آقای برانکو ایوانکوویچ آمده ایم لذت ببریم و از هیچ موفقیتی پا پس نمی کشیم تا طرفداران و ملت ایران را خرسند کنیم. با روحیه ای که در بین بازیکنان می بینم فردا می توانیم نمایش خوبی داشته باشیم و طبق انتظاری که طرفداران و پیشکسوتان دارند بتوانیم آن را برآورده کنیم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در انتها درباره شرایط خود اظهار داشت: وقتی به پرسپولیس آمدم می دانستم این تیم یکی از پر طرفدارترین تیم ها است و مربی با دانشی در این تیم است. به این تیم آمدم چون می خواستم بیشتر دیده شوم و در پرسپولیس این اتفاق می افتد. من دو سال خیلی خوب را با پرسپولیس پشت سر گذاشتم. دو قهرمانی، دو سوپرکاپ، فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضور در نیمه نهایی این بازی ها را تجربه کردم. پس از بازی های جام جهانی روسیه پیشنهاداتی برایم مطرح شد اما چون پرسپولیس از حضور در جابجایی محروم بود و نمی توانست بازیکن بگیرد با صحبت هایی که با اقای برانکو انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بمانم. ایشان به من گفت در آسیا بازی داریم و نباید عجولانه تصمیم بگیری. اگر بمانی خیلی بهتر است. بعد از تمام این مسائل باید بگویم من بهترین اتفاقات زندگیم زمان رخ داد که در پرسپولیس بودم. همواره آرزو داشتم در یکی از تیم های مطرح اروپایی بازی کنم. اکنون هم با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم هر اتفاقی می افتد خیر گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9014

به "همه تیم ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه تیم ها می دانند پرسپولیس مدعی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید