هتل فولیا (Kamelya World)،آنتالیا

به گزارش مهسان بلاگ، مجموعه کاملیا ورد (Kamelya World) متشکل از 3 هتل Fulya , Kamelya Holliday Village و Selin میباشد که در زمینی به مساحت 240000 متر مربع و در منطقه Manavgat (بین بلک و سیده) واقع شده است. این مجموعه بی نظیر امکانات فراوانی را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. استفاده از تمامی امکانات این 3 مجموعه برای مسافران هر 3 مجموعه رایگان میباشد.

هتل فولیا (Kamelya World)،آنتالیا

هتل فولیا که بر کرانه دریای مدیترانه و در ساحل Colakli بنا شده، دارای 244 اتاق مدرن است که همگی آنها به حمام، تلفن، اینترنت کابلی، چای ساز و قهوه جوش، تهویه مطبوع مرکزی، گاوصندوق، مینی بار، تلویزیون و بالکن مجهز می باشد.

در هتل فولیا از سرویس های متنوعی می توان سراغ گرفت.

در مرکز اسپای هتل مهمانان می توانند از خدماتی همچون سونا، جکوزی، حمام ترکی و نه اتاق ماساژ برخوردار شوند.

در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز عرضه می گردد.در این رستوران غذاهای محلی و بین المللی مختلفی ارائه می گردد.

در ضمنً چندین رستوران سفارش از منو نیز در هتل فعالیت دارد که در آنها انواع غذاهای دریایی، چینی، مکزیکی و غیره سرو می گردد.

دیگر خدمات و تجهیزات هتل عبارت است از:

مینی سینما با گنجایش 60 نفر، مرکز بازی، سالن برگزاری جلسات با ظرفیت 350 نفر، آرایشگاه، فروشگاه کوچک (مینی مارکت)، بوتیک محصولات چرم و نساجی، سرویس اجاره خودرو و دوچرخه، فروشگاه جواهرآلات، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام و...

مهمانان هتل علاوه بر استفاده از استخرهای روباز و سرپوشیده و سرسره آبی آن می توانند با پرداختن به ورزش هایی همچون بسکتبال، فوتبال، تنیس و بولینگ لحظات خوشی برای خود رقم بزنند.هتل فولیا از مرکز شهر 8 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد.

آژانس لاچین سیر ارائه دهنده پکیج تور آنتالیا 17 مرداد 93 (پرواز Free Birds) ویژه هتل 5* فولیا میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن های 88436500 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: لست سکند
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30139

به "هتل فولیا (Kamelya World)،آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فولیا (Kamelya World)،آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید