نگاهی نزدیک به PixelBook Go، کروم بوک مالی و زیبای گوگل

به گزارش مهسان بلاگ، روز گذشته و در جریان رویداد معرفی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4XL گوگل، این شرکت از کروم بوک جدید و مالی خود با نام پیکسل بوک گو (PixelBook Go) رونمایی کرد.

نگاهی نزدیک به PixelBook Go، کروم بوک مالی و زیبای گوگل

پیکسل بوک گو طراحی بسیار جالبی در بخش زیرین خود دارد. این بخش از بدنه این گجت به شکل ناهموار و موجی شکلی طراحی شده که باعث می گردد در دست داشتن آن ساده تر باشد و حس و حال متفاوتی را نیز به کاربر القا کند.

بعد از باز کردن پیکسل بوک گو نیز بلافاصله شاهد دو اسپیکر نسبتا بزرگ در هر دو طرف صفحه کلید این گجت خواهید شد که احتمالا از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردارند و نشان می دهند گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم در این دستگاه بسیار لذت بخش خواهد بود.

همانند همه لپ تاپ های دیگر، پیکسل بوک گو نیز در بخش جلویی خود از یک دوربین سلفی برخوردار است که سنسوری به بزرگی 2 مگاپیکسل دارد و می تواند در وضوح تصویر 1080P و سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

از نظر مشخصات فنی، این دستگاه تقریبا مشابه پیکسل اسلیت (Pixel Slate) است. پیکسل بوک گو در سه مدل با پردازنده های m3، i5 و i7 اینتل روانه بازار می گردد که در بین آن ها، مدل i5 با در اختیار داشتن 16 گیگابایت رم، می تواند یکی از بهترین و قدرتمندترین میان رده در بین کروم بوک ها باشد.

قدرتمندترین مدل موجود که از پردازنده i7 نیز بهره می برد، به یک نمایشگر 13.3 اینچی فوق العاده، با کیفیت 4K نیز مجهز شده که گوگل آن را Molecular Display یا نمایشگر مولکولی می نامد. البته کمتر کاربری واقعا به نمایشگر 4K احتیاج پیدا می نماید اما خب این نمایشگر با کیفیت می تواند در استریم بازی های گوگل استادیا خودی نشان دهد! همچنین نسبت تصویر در پیکسل بوک گو برخلاف کروم بوک های گذشته، 16:9 خواهد بود. این مدل با قیمت بسیار زیار 1400 دلار به فروش خواهد رسید!

با این تنوع در بین مدل های مختلف پیکسل بوک گو، کاربر برای انجام هر کاری می تواند روی آن ها حساب کند؛ حتی مدل پایه با پردازنده نسل هشتم اینتل Core m3 که 8 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر 1080P دارد!

گوگل در خصوص باتری این لپ تاپ اطلاعات زیادی منتشر نکرد. جز اینکه می دانیم باتری پیکسل بوک گو قادر است تا 12 ساعت استفاده معمولی، شارژ لپ تاپ را نگه دارد. از قابلیت های جذاب این باتری این است که کاربر اگر تنها به مدت 20 دقیقه باتری را شارژ کند، می تواند تا دو ساعت از لپ تاپ خود استفاده کند!

گوگل پیکسل بوک گو هم اکنون در مدل پایه با قیمت 649 دلار برای پیش خرید در دسترس واقع شده است. البته فعلا تنها رنگ مشکی برای پیش خرید در دسترس واقع شده است و به نظر می رسد مدل دیگر با رنگ Not Pink، بعد از عرضه رسمی به فروش خواهد رسید.

شما عزیزان می توانید مشخصات فنی کامل این لپ تاپ را به علاوه تصاویری از آن در زیر مشاهده کنید.

پردازنده: Intel Core m3/ i5/ i7

رم: 8/16 گیگابایت

حافظه داخلی: 64/128/256 گیگابایت SSD

بلندگو: بلندگوی دوگانه + دو میکروفون برای حذف نویز

ابعاد: 0.5 × 8.1 × 12.2 اینچ

منبع: 9to5google

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22467

به "نگاهی نزدیک به PixelBook Go، کروم بوک مالی و زیبای گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی نزدیک به PixelBook Go، کروم بوک مالی و زیبای گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید