مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو پیش از رونمایی فاش شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری TENAA مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو - Xiaomi Redmi Note 7 Pro را پیش از رونمایی رسمی آن فاش کرد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو پیش از رونمایی فاش شد

به گزارش خبرنگار ، دیروز تصاویری در خبرگزاری TENAA از گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو - Xiaomi Redmi Note 7 Pro پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شد که این اتفاق پیش از فاش شدن رندر های رسمی این دستگاه است. امروز نیز مشخصات جدیدی از همان منبع درباره این گوشی منتشر شده است.

خبرگزاری TENAA مشخصات سخت افزاری کامل شامل وزن و ابعاد را در سایت خود ذکر نموده است. شیائومی ردمی نوت 7 پرو دارای اندازه 159.2*75.1*8.1 میلی متر و وزن آن 186 گرم است. این لیست همچنان وجود سه دوربین را تائید می نماید. در این گوشی همان طور که می دانیم یک دوربین دوگانه عمودی در پشت و یک دوربین سلفی در جلو قرار گرفته است. همچنین در این لیست ذکر شده است که یک پردازنده با سرعت 2.0GHz در این گوشی استفاده شده است. شایعات قبلی نشان می دهند که این پردازنده Snapdragon 660 کوالکام است. در ادامه تصاویر مشخصات فاش شده را مشاهده می کنید:

این گوشی با سه نوع حافظه 3GB + 32GB، 4GB + 64GB و 6GB + 128GB عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی (1080x2340 پیکسل) و نسبت ابعاد 19.5: 9 است. در جلوی صفحه نمایش نیز یک ناچ قطره ای وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است.

دوربین اصلی این گوشی دوگانه است و از دو سنسور 48 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این در گوشی جدید ردمی یک حسگر اثرانگشت در پشت و اسلات میکرو اس دی وجود دارد. همچنین سیستم عامل آن اندروید 9 پای است. شیائومی ردمی نوت 7 در رنگ های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و طوسی عرضه خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6156

به "مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو پیش از رونمایی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو پیش از رونمایی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید