مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد

به گزارش مهسان بلاگ، محمد درافشانی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای آموزش فرش و گلیم، محصولات خانگی و صنایع دستی و خیاطی و چاپ سیلیک در مرکز کارآفرینی بانوان سفیر راه اندازی شده است.

مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد

وی اضافه کرد: بانوان سرپرست خانوار به صورت رایگان در این مرکز کارآفرینی آموزش دیده و پس از توانمند شدن بعنوان یک بانوی کارآفرین اقدام به فراوری محصول می نمایند.

درافشانی بیان نمود: ایجاد بازار فروش برای محصولات این بانوان یکی از ویژگی های مرکز کارآفرینی بانوان سفیر است که مطمئنا تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و روحیه بانوان خواهد داشت.

این مسئول اعلام کرد: مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در زمینی به مساحت حدود 200 متر در خیابان ملک آباد راه اندازی شده است که تاکنون 80 نفر از بانوان قزوینی در این مرکز ثبت نام نموده اند.

مرکز کارآفرینی بانوان سفیر با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به بهره برداری رسید که افتتاحیه این مرکز با حضور ربیعی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مرادیان، مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری و بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، یوسفی رئیس کمیسیون سلامت و ورزش شورای اسلامی شهر، قافله باشی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر و قوامی رئیس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین برگزار گردید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3608

به "مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید