مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با واگذاری امتیاز باشگاه خونه به خونه

به گزارش مهسان بلاگ، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با فروش امتیاز باشگاه خونه به خونه به استان خراسان شمالی مخالفت کرد.

مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با واگذاری امتیاز باشگاه خونه به خونه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد در نهایت شب گذشته (دوشنبه) امتیاز باشگاه خونه به خونه بابل به خریدارانی از استان خراسان شمالی فروخته شد که ظاهراً پس از این اتفاق، اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با فروش امتیاز این باشگاه شمالی مخالفت کرده است.

غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران درباره این اتفاق گفت: هنوز چیزی به طور رسمی از سوی باشگاه خونه به خونه به ما اطلاع داده نشده، اما ظاهراً این اتفاق افتاده است. طبق قوانین برای انتقال امتیاز یک باشگاه به خارج از استان، باید کمسیون ماده پنج استانی با آن موافقت کند که گویا این کمسیون با انتقال امتیاز باشگاه خونه به خونه مخالفت کرده است.

وی درباره اینکه مسئولان استان خراسان شمالی مدعی شده اند انتقال امتیاز باشگاه خونه به خونه به طور رسمی اجرا شده است، گفت: خرید زمانی رسمیت پیدا می کند که کمیسیون ماده پنج اداره کل استان با آن موافقت کند. در بحث انتقال، استان مبدا مهم است نه استان مقصد.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه ای در این خصوص با قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه برگزار شده است یا خیر، مطرح نمود: بله، قرار است امروز جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شود و امیدواریم مسئولان باشگاه خونه به خونه هم در این جلسه شرکت کنند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11442

به "مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با واگذاری امتیاز باشگاه خونه به خونه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با واگذاری امتیاز باشگاه خونه به خونه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید