مجبورم کردند به استقلال پنالتی بزنم، باید10 گل به پرسپولیس می زدیم

به گزارش مهسان بلاگ، شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد آمادگی سرخابی ها برای دربی نَودم گفت: بازی استقلال و پرسپولیس، بیشتر از مسائل فنی، از لحاظ روحی و روانی مهم است، بارها شده که یکی از دو تیم بر روی کاغذ قوی تر بوده و دیگری ضعیف تر اما آنکه ضعیف تر بوده، توانسته بازی را ببرد چون از لحاظ روحی، شرایط بهتری داشته و تیم قوی تر فکر می نموده که به راحتی می تواند حریفش را شکست دهد.

مجبورم کردند به استقلال پنالتی بزنم، باید10 گل به پرسپولیس می زدیم

وی با بیان اینکه این دیدار با تمام بازی هایی که دو تیم در طول فصل برگزار می نمایند، متفاوت است، ادامه داد: به نظر می رسد تجربه بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال در دربی بیشتر است، چرا که آبی پوشان، بازیکنان جوانی دارند که هنوز در مقابل پرسپولیس و 100 هزار تماشاگر قرار نگرفته اند و این می تواند کمی در روحیه آنها تأثیر منفی بگذارد.

وی با اشاره به اینکه در هر دو تیم بازی نموده و به هر دو تیم هم گل زده است، حس خود را این گونه بیان نمود: گل زدن در دربی حس خاصی دارد، مطمئناً هر کسی که گل می زند، شادی مضاعفی خواهد داشت و می تواند از لحاظ روحی، تیم را در شرایط ایده آل قرار دهد. من هم زمانی که در استقلال بودم و به پرسپولیس گل می زدم، از این موضوع بسیار شاد بودم اما در خصوص گلی که با پیراهن پرسپولیس، به استقلال زدم، باید بگویم اتفاقاتی رخ داد که من از استقلال جدا شدم و به پرسپولیس رفتم. علی پروین قبل از بازی، مجبورم کرد که اگر ضربه پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد، من زننده آن باشم. من هم به اجبار این کار را انجام دادم، این در حالی است که یک سال بعد به استقلال بازگشتم و تا خاتمه فوتبال، برای تیم محبوبم گل زدم. در مجموع گل زدن حس خوبی دارد و فقط کسانی که در دربی گل می زنند، چنین حسی را تجربه می نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که بدترین تجربه ای که از دربی داشتید، چه بوده است؟ گفت: تلخ ترین شکست زمانی بود که رضا عابدیان به ما گل زد و بازی را یک بر صفر به پرسپولیس واگذار کردیم. در آن دیدار ما سر و پا حمله بودیم و می توانستیم 10 گل وارد دروازه حریف کنیم اما متأسفانه بدشانسی، کمر تیم ما را شکست. حتی یادم هست من ضربه ای زدم که همه فکر می کردند درون دروازه قرار گرفته اما متأسفانه مرتضی فنونی زاده دقیقاً از روی خط، توپ را درآورد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به خاتمه رسید. در خصوص بهترین خاطره هم باید بگویم که سال 1369 یک بر صفر از پرسپولیس عقب بودیم، ولی در خاتمه توانستیم با دو گل به پیروزی و قهرمانی برسیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال نتیجه دربی نودم را این گونه پیش بینی کرد و گفت: پیش بینی اینکه چه تیمی برنده خواهد شد، سخت است اما هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد، مطمئناً برنده خواهد شد. به دلیل آنکه من یک استقلالی هستم، دوست دارم تیمم پیروز گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17664

به "مجبورم کردند به استقلال پنالتی بزنم، باید10 گل به پرسپولیس می زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجبورم کردند به استقلال پنالتی بزنم، باید10 گل به پرسپولیس می زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید