لیگ اروپا: صعود چلسی، حذف مارسی

به گزارش مهسان بلاگ، چلسی با تک گل الیویه ژیرو در زمین باته بوریسف به پیروزی رسید و در فاصله دو هفته مانده به سرانجام مرحله گروهی لیگ اروپا صعودش را قطعی کرد.

لیگ اروپا: صعود چلسی، حذف مارسی

این اولین گل مهاجم فرانسوی پس از 794 دقیقه با پیراهن چلسی بود. آخرین گل ژیرو به شش مه (16 اردیبهشت) مقابل لیورپول برمی گشت و او در شش ماه گذشته نتوانسته بود نامش را در فهرست گلزنان باشگاه لندنی ثبت کند.

در این بازی ساری به تعدادی از بازیکنان اصلی چلسی استراحت داده بود، ولی باته میزبان با وجود سه ضربه ای که به تیر دروازه زد نتوانست به گل برسد. چلسی تنها تیم اروپا در پنج لیگ معتبر است که هنوز شکستی نداشته است.

حذف مارسی از لیگ اروپا

در دیگر بازی مهم لیگ اروپا، مارسی در خانه لاتزیو دو بر یک بازنده شد تا از مسابقات حذف گردد. مارسی بازی رفت را هم سه بر یک به حریف ایتالیایی باخته بود و از چهار بازی تنها یک امتیاز دارد.

رودی گارسیا، سرمربی مارسی پس از سه شکست متوالی در جام های مختلف تصمیم گرفته بود تیمش را با آرایش 1-4-5 به زمین بفرستد و این تیم با یک مدافع بیشتر آغاز خوبی داشت، ولی در آخرین ثانیه های نیمه اول با ضربه سر پارولو غافلگیر شد.

لاتزیو در آغاز نیمه دوم توانست توسط کورئا به گل دوم برسد. توون، مهاجم ملی پوش مارسی دقایقی بعد فاصله را کمتر کرد، ولی این تیم با وجود اضافه شدن پایت و میتروگلو نتوانست از شکست فرار کند.

با حذف فینالیست فصل گذشته آینتراخت فرانکفورت و لاتزیو از این گروه صعود کردند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2722

به "لیگ اروپا: صعود چلسی، حذف مارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا: صعود چلسی، حذف مارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید