قرعه پرسپولیس سخت تر است یا استقلال؟

به گزارش مهسان بلاگ، با قرعه کشی لیگ معین شد که پرسپولیس در ابتدا میزبانی بیشتری نسبت به استقلال تجربه می نماید.

قرعه پرسپولیس سخت تر است یا استقلال؟

به گزارش، پرسپولیس در آغاز لیگ میزبانی بیشتری نسبت به استقلال تجربه می نماید، ولی آغاز سخت تری در انتظارش است و در شش هفته نخست، باید با چهار تیم مدعی بازی کند. گرمای تابستان به ضرر استقلال است و پرسپولیس می تواند در هفته خاتمهی در استادیوم آزادی جام را بالای سر ببرد. با برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر، تکلیف تیم ها تا حدودی معین شد. یکی از داغ ترین بحث ها در خصوص برنامه لیگ، سخت بودن قرعه استقلال و پرسپولیس است. در ادامه آنالیز می کنیم که قرعه کدام تیم سخت تر است.

استقلال و پرسپولیس باید تا خاتمه لیگ، تعداد میزبانی برابری در استادیوم آزادی داشته باشند. اما با قرعه کشی لیگ معین شد که پرسپولیس در ابتدا میزبانی بیشتری نسبت به استقلال تجربه می نماید و در نیم فصل دوم، تعداد بازی های استقلال در استادیوم آزادی بیشتر می گردد. پرسپولیس تا پیش از هفته ششم، فقط یک بار در استادیومی غیر از آزادی بازی برگزار می نماید و چهار مسابقه دیگرش در استادیوم آزادی است. دلیل این اتفاق هم این است که پرسپولیس در هفته چهارم روی کاغذ مهمانِ دربی محسوب می گردد. همچنین این تیم در هفته یازدهم و دوازدهم هم دو میزبانی متوالی را در استادیوم آزادی تجربه می نماید و ازآنجایی که هفته خاتمهی هم مهمان سایپاست، در 5 هفته خاتمهی نیم فصل اول فقط یک مرتبه برای انجام مسابقه احتیاج به سفر دارد.

پرسپولیس در شش هفته نخست باید با چهار تیم مدعی بازی کند. هفته دوم کالدرون مهمانِ مصطفی دنیزلی است. هفته چهارم دربی برگزار می گردد. هفته پنجم پرسپولیس با سپاهان بازی می نماید و برای هفته ششم و بازی با پدیده هم باید به مشهد سفر نمایند.

اگر معین قهرمان لیگ به هفته خاتمهی بکشد، پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان سایپاست و استقلال کار سخت تری دارد تا در بوشهر با شاهین بازی کند.

همان طور که گفته شد آغاز سختی در انتظار پرسپولیس است و در شش هفته نخست باید با چهار تیم مدعی بازی کند. اما استقلال در هیچ مقطع از فصل چنین شرایطی را تجربه نمی نماید و بازی هایش با تیم های مدعی در طول فصل پخش شده اند.

اگر فرض را بر این بگذاریم که لیگ از اواخر مردادماه آغاز می گردد، پرسپولیس در فصل گرما احتمالاً به هیچ استان گرمسیری سفر نخواهد کرد. اما استقلال در هفته سوم که احتمالاً شهریورماه برگزار می گردد باید برای بازی با نفت مسجدسلیمان به خوزستان سفر کند.

منبع: ایلنا

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14219

به "قرعه پرسپولیس سخت تر است یا استقلال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه پرسپولیس سخت تر است یا استقلال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید