قابلیت نو توئیتر؛ خواندن توئیت کاربران بدون عضویت در این شبکه اجتماعی

به گزارش مهسان بلاگ، توئیتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به افراد امکان دنبال کردن کاربران توئیتر و خواندن توئیت های آن ها را بدون ثبت نام در این شبکه اجتماعی می دهد.

قابلیت نو توئیتر؛ خواندن توئیت کاربران بدون عضویت در این شبکه اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، این قابلیت در واقع این امکان را برای کاربران ایجاد می نماید که توئیتر را پیش از انجام تعهد امتحان نمایند. این ویژگی با دکمه تازه Try Twitter در صفحه ورود تازه ارائه می گردد.

در این صفحه علاوه بر یک پیوند معمولی ثبت نام یا ورود به سیستم دکمه تازه Try Twitter نیز اضافه شده است. این قابلیت فقط امکان مشاهده و دنبال کردن مطالب کاربران توئیتر را در اختیار افراد قرار می دهد و بسیاری از اقدامات دیگر مانند ریتوئیت، لایک کردن، بوک مارک و پست گذاشتن همچنان احتیاج به ثبت نام و ورود به سیستم دارند. کاربران می توانند برای مدت محدودی از این ویژگی استفاده نمایند.

لورا بورخاوزر سرپرست محصولات توییتر می گوید: شاید همه دوست نداشته باشند اولین باری که توییتر را امتحان می نمایند، یک حساب کاربری ایجاد نمایند. تیم ما میخواهد راهی آسان برای خواندن توئیت ها در اختیار مردم قرار دهد. او بعلاوه اشاره می نماید که ممکن است این ویژگی در آینده بهبود هایی نیز به همراه داشته باشد و بدون احتیاج به ورود به برنامه، تجربه ای پیشرفته تر از قبل را در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109172

به "قابلیت نو توئیتر؛ خواندن توئیت کاربران بدون عضویت در این شبکه اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو توئیتر؛ خواندن توئیت کاربران بدون عضویت در این شبکه اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید