فوتبال دنیا، توخل: نتیجه فوق العاده ای مقابل موناکو کسب کردیم اما می توانست بهتر هم باشد

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن با وجود برتری پرگل تیمش مقابل موناکو، از شیوه بازی شاگردانش در 45 دقیقه اول گلایه کرد.

فوتبال دنیا، توخل: نتیجه فوق العاده ای مقابل موناکو کسب کردیم اما می توانست بهتر هم باشد

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که تیم تحت هدایتش یعنی پاری سن ژرمن شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود، موناکوی قعرنشین را در هم کوبیدند، همچنان انتظار بازی های به مراتب بهتری را از شاگردانش دارد.

این سرمربی آلمانی که شاگردانش با پیروزی در تمامی 13 بازی ابتدایی خود در رقابت های فصل جاری لوشامپیونه، اکنون با 39 امتیاز صدرنشین این رقابت ها هستند، با حضور در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: از نتیجه به دست آمده در این بازی خیلی راضی هستم. ما به دنبال کسب سیزدهمین پیروزی متوالی مان بودیم و به هدف مان هم رسیدیم که این فوق العاده است. در سوی دیگر اما از شیوه و کیفیت بازی مان در نیمه اول کمی ناامید شدم. جدول رده بندی لوشامپیونه

توخل که حالا با پاری سن ژرمن رکورد طولانی ترین روند پیروزی متوالی در بین پنج لیگ برتر اروپا را به ثبت رسانده است، صحبت های خود را این طور ادامه داد: بازی خوبی بود، اما ما نسبت به بازی های اخیرمان که خیلی تحت فشار بودیم، آسوده خاطرتر بازی کردیم. پس از به ثمر رساندن دو گل اول مان، به لحاظ ساختاری و فشار به حریف دچار افت شدیم، به طوری که موناکو می توانست یک یا دو گل به ما بزند. در نیمه دوم بازی به مراتب جدی تری را به نمایش گذاشتیم. نتیجه فوق العاده ای در این بازی کسب کردیم، اما می توانستیم نتیجه بهتری را رقم بزنیم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2802

به "فوتبال دنیا، توخل: نتیجه فوق العاده ای مقابل موناکو کسب کردیم اما می توانست بهتر هم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، توخل: نتیجه فوق العاده ای مقابل موناکو کسب کردیم اما می توانست بهتر هم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید