فرمانده ارتش عربستان با همتای پاکستانی خود دیدار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده ارتش عربستان که به پاکستان سفر نموده با فرمانده ستاد ارتش این کشور دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه با وی رایزنی کرد.

فرمانده ارتش عربستان با همتای پاکستانی خود دیدار کرد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، فرمانده ارتش عربستان که به پاکستان سفر نموده است با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش این کشور دیدار و تبادل نظر کرد.

طبق اعلام سخنگوی ارتش پاکستان در این دیدار باجوا به ضرورت وجود صلح و ثبات در منطقه اشاره نموده گفت: ما از هر اقدامی که باعث کاهش تنش میان کشورهای منطقه گردد حمایت می کنیم.

وی توضیح داد: ارتش پاکستان برای آموزش و تعلیم نیروهای عربستانی آمادگی لازم را دارد و دو کشور می توانند شرکای نظامی خوبی باشند.

باجوا از آمادگی ارتش پاکستان برای برقراری مانورهای مشترک نظامی خبر داده گفت: این مانورها می تواند با حضور کشورهای دیگر برگزار گردد.

وی تأکید کرد: هدف ما از همکاری با کشورهای منطقه ایجاد صلح و تقویت روابط میان کشورها است که مهم ترین احتیاج کنونی منطقه به حساب می آید.

طی روزهای اخیر دولت پاکستان کوشش داشت نقش میانجی گر میان ایران و عربستان را ایفا نماید ولی روز گذشته مسئولین اسلام آباد اعلام کردند: اشتراکات موجود به حدی نیست که بتوان از آن برای ایجاد صلح میان تهران و ریاض استفاده کرد.

پاکستان پیش از این نیز مانورهای مشترک نظامی مختلفی با نیروهای عربستانی برگزار نموده ولی از شرکت در جنگ یمن امتناع نموده است.

.+

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19762

به "فرمانده ارتش عربستان با همتای پاکستانی خود دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ارتش عربستان با همتای پاکستانی خود دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید