علم ریاضیات 18 کرونایی استقلال را برنمی تابد!

به گزارش مهسان بلاگ، سعید دقیقی درباره اظهارات اخیر بیژن طاهری، سرپرست استقلال گفت: آقای طاهری مربی و استاد من بوده و همواره احترامش را نگه داشتم. به شخصه او را انسانی شریف و با صداقت می دانستم، اما امروز که واقعیت ها را پنهان می نماید، از طاهری ناراحت می شوم.

علم ریاضیات 18 کرونایی استقلال را برنمی تابد!

وی ادامه داد: طاهری گفته که ساعت 12:30 دوشنبه در استادیوم آرارات بودند و از طرف دیگر در جلسه هماهنگی بازی گفته بودند بازیکنان شان مبتلا به کرونا شده اند. این جلسه هماهنگی ساعت 11:15 آغاز شد و بیشتر از یکساعت طول کشید. در تمام این مدت درباره مسائل مربوط به بازی صحبت کردیم و هیچ صحبتی درباره کرونایی های استقلال به میان نیامد. این را نماینده فدراسیون فوتبال آقای پورهادی و سایر حاضران می توانند شهادت بدهند.

مدیر تیم فوتبال پیکان توضیح داد: جالب اینکه مهم ترین موضوع جلسه هماهنگی درباره تعداد تماشاگران بود و حتی فرمانده میدان (یگان ویژه) هم نمی دانست که ممکن است بازی به تعویق بیفتد. بحث ما در این ماجرا اصلا این نیست که چه تیمی برترین تیم ایران است و چه تیمی از مواجهه با چه تیم دیگری می ترسد. مگر کسی شک دارد که استقلال تیم بزرگی است؟ طبیعی است که موفقیت استقلال و پرسپولیس به عنوان دو تیم بزرگ فوتبال باعث رشد و پیشرفت تیم ملی ما می گردد و افتخارات این دو تیم برای همه ما جنبه ملی دارد. اتفاقا از موفقیت های این باشگاه در عرصه های بین المللی راضی هم می شویم. موضوع ما چیز های دیگری است که دوست داریم برای مان شفاف گردد.

دقیقی اضافه نمود: درباره آمار کرونایی ها در کشور از ساعت 14 یکشنبه تا ساعت 14 دوشنبه صحبت کردم، زیرا اگر کسی علم ریاضی بلد باشد، نمی تواند قبول کند در یک تیم که حدودا 35 بازیکن در اختیار دارد، 18 نفر همزمان کرونایی شوند. یک معادله ساده است که احتیاج به کمی تامل و مطالعه دارد. آمار منتشر شده از کل کرونایی های کشور می گفت 2200 نفر در طول 24 ساعت مبتلا شدند و وقتی اعلام کردند 18 نفر از استقلال کرونا گرفتند، این به منزله نزدیک به یک درصد از کل آمار کشور است!

مدیر تیم فوتبال پیکان در ادامه تاکید نمود: متخصصین وزارت بهداشت و آن هایی که پزشکی می دانند می گویند تزریق دو دوز واکسن 70 تا 90 درصد برای هر فرد ایمنی ایجاد می نماید. این یعنی در هر جامعه کوچکی فقط 10 تا 30 درصد احتمال ابتلا به ویروس وجود دارد. تعداد مبتلا های اعلام شده استقلال، اما 400 تا 500 درصد برابر افرادی است که احتمال ابتلای شان وجود داشته است. گفته های مسئولان استقلال علم ریاضیات و علم پزشکی را هم زیر سوال می برد و اینطور برداشت می گردد که آن ها می خواهند بگویند تزریق واکسن هیچ تاثیری در پایین آمدن آمار نداشته که ما می دانیم اینگونه نیست.

دقیقی در ادامه اعلام کرد: بازهم می گویم که دوستان ما در باشگاه استقلال بسیار عزیز هستند. نهایت احترام را برای آقای آجورلو، فرهاد مجیدی و سایر عزیزان قائل هستم. حتی مدتی کوتاه در تیم ملی با سرمربی استقلال همبازی بودم. ما فقط خواستار شفافیت در این خصوص هستیم و اینکه مسائلی برای خودمان روشن گردد. از کمیته پزشکی سازمان لیگ و مرکز ایفمارک می خواهیم مسائل را شفاف نمایند.

وی اضافه نمود: برای استقلال آرزوی موفقیت می کنیم و دنبال این هم نیستیم که بگوییم استقلال قوی تر از پیکان نیست. اتفاقا استقلال با بودجه 200 میلیارد تومانی برای جذب بازیکن باید از پیکانی که 20 میلیارد تومان هزینه قراردادهایش است قوی تر باشد. استقلال با این پشتوانه مردمی و حمایت و بودجه ای که دریافت می نماید باید از پیکان قدرتمندتر باشد.

مدیر تیم فوتبال پیکان شرح داد: اصلا نمی خواهیم در تقابل با باشگاه استقلال قرار بگیریم. دوستان خیلی خوبی در این باشگاه دارم؛ وریا غفوری، سیاوش یزدانی و ... از عزیزان من هستند. فقط انتظار داریم در لیگی که شعار آن شفافیت، صداقت، برابری و عدالت است به همه تیم ها در بحث قانونی یکسان نگاه گردد. وقتی ما در باشگاه پیکان با بودجه اندک و محدودیت های موجود در پی سازندگی هستیم، دوست داریم در مسائل اینچنینی به ما و استقلال و هر تیم دیگری به یک چشم نگاه گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107576

به "علم ریاضیات 18 کرونایی استقلال را برنمی تابد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علم ریاضیات 18 کرونایی استقلال را برنمی تابد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید