عطایی: قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: این برد و قهرمانی را به مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم و از خوشحالی آنها خوشحالم.

عطایی: قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می کنم

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از برد این تیم برابر ایتالیا و قهرمانی تاریخی در رقابت های قهرمانی دنیا، گف: بازی سختی بود و از ابتدا هم پیش بینی بازی سختی را می کردیم. همه تلاشمان کردیم تا این مسابقات به بهترین نحو به انتها برسد و خوشحالم که پیروز شدیم. این برد و قهرمانی را به همه و جامعه بزرگ والیبال تبریک می گویم.

او در خصوص باخت های ایران در دور گذشته مسابقات، گفت: نباید زود قضاوت کرد. ما با برنامه پیش رفتیم و کارهایی که می خواستیم را انجام دادیم. با استراتژی به فینال رسیدیم و در فینال هم تیمی که باخت نداشت را به مخمصه انداختیم و بردیم. حتی فکر می کنم می توانستیم سه بر یک باید برنده باشیم.

عطایی در خصوص تاثیر حضور ولاسکو روی نیمکت کادرفنی ایتالیا نیز گفت: من فکر می کنم چندباری تاکتیک را تغییر دادیم و برداشت من این است که ولاسکو اطلاعات می داد و حتی آنالیزورهای ما می گفتند به کادرفنی ایتالیا اطلاعات می دهد.

او در انتها گفت: این قهرمانی را تقدیم مردم خوب کشورم می کنم و خوشحالم از خوشحالی آن ها.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13142

به "عطایی: قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: قهرمانی را به مردم ایران تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید