شوگان 2 از امروز رایگان می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، بحران جهانی اخیر، شرکت های بازی سازی مختلفی را برانگیخته است تا در راستای ترغیب افراد به ماندن در خانه، بازی های رایگانی را در اختیار آن ها قرار دهند. شرکت سگا هم در حرکتی تازه، تصمیم گرفته است تا بازی توتال وار: شوگان 2 (Total War: Shogun 2) را به صورت رایگان در دسترس همه قرار دهد.

شوگان 2 از امروز رایگان می گردد

انتخاب شوگان 2 به عنوان بازی رایگان سری توتال وار، حرکتی بسیار پسندیده است؛ طوری که با بهترین و محبوب ترین بازی این سری طرف هستیم. سگا نه سراغ بازی های قدیمی و کلاسیک این مجموعه رفته و نه یکی از قسمت های اخیر توتال وار را برای عرضه رایگان انتخاب نموده؛ بلکه دست روی بهترین انتخاب یعنی شوگان 2 گذاشته است.

در کنار ارایه رایگان توتال وار: شوگان 2، تعدادی از دیگر بازی های این مجموعه و بسته های الحاقی آن ها هم با تخفیف به فروش خواهند رسید. متاسفانه جدیدترین قسمت این سری یعنی توتال وار: سه پادشاهی و بسته های دانلودی آن ها شامل این تخفیف جدید نخواهند شد.

سگا درباره ارایه رایگان شوگان 2 بیانیه ای منتشر نموده و در آن نوشته است: چند هفته اخیر چالش های غیرقابل تصوری را مقابل بسیاری از ما قرار داد، اما کوشش همگانی جهان برای مقابله با این مسائل بسیار انگیزه بخش بوده است. با در نظر دریافت این موضوع، ما هم می خواهیم شما را با ارایه یک هدیه به ماندن در خانه و نجات جان افراد تشویق کنیم. می خواهیم مقابله با این موقعیت سخت را کمی آسان تر کنیم. امیدواریم این هدیه روزهایتان را کمی روشن تر کند.

شوگان 2 ادای احترام عظیمی به دوره فئودال ژاپن است. بازی نماینده ها در شوگان 2 جنگ های عظیم فرهنگ سامورایی را برنامه ریزی می نمایند و امپراطوری های عظیمی را در ژاپن باستان بنا می نمایند؛ امپراطوری هایی که چه با مبارزات عظیم و چه با فتل های بی سر و صدا و تصمیمات هوشمندانه شکل می گیرند.

بازی توتال وار: شوگان 2 قرار است از امروز به صورت رایگان در استیم ارایه گردد. بازی به مدت چهار روز رایگان خواهد بود و فقط کافی است آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا برای همواره به آن دسترسی داشته باشید.

صفحه شوگان 2 در استیم

منبع: یوروگیمر

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46869

به "شوگان 2 از امروز رایگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوگان 2 از امروز رایگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید