شهروندان تا اطلاع ثانوی زباله ها را تفکیک نکنند

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: زباله های بیمارستانی ارومیه درجایگاه ویژه دفن می شوند.

شهروندان تا اطلاع ثانوی زباله ها را تفکیک نکنند

احدیوسفی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: باتوجه به حساسیت شرایط، یک جایگاه ویژه و خاص در سایت نازلو برای دفن زباله های بیمارستانی ارومیه در نظر گرفته شده است.

یوسفی بااشاره به اینکه زباله و به ویژه زباله های بیمارستانی یکی از موارد انتقال ویروس کرونا است، شرح داد: زباله های بیمارستانی تفکیک شده حمل و با پودر آهک به روشهای بهداشتی دفن می شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بابیان اینکه تمامی زباله های خانگی ارومیه نیزبه صورت مستقیم درسایت نازلو دفن می شوند، خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در ارومیه فعالیت تمامی غرفه های تفکیک زباله در ارومیه برای جلوگیری از شیوع کرونا متوقف شده و از همه شهروندان خواسته شده زباله های خود را تفکیک نکنند و زباله ها را فشرده و آبگیری کرده و جلو درب منازل بگذارند تا مستقیم دفن شوند.

یوسفی با تاکید بر اینکه میزان مصرف اقلام یکبار مصرف نسبت به شرایط قبل کرونا چندان تفاوتی نداشته است، ادامه داد: برای رعایت تمامی اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا فعالیت تمامی مراکز خرید ضایعات در سطح شهر ارومیه نیز تعطیل شده است.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42863

به "شهروندان تا اطلاع ثانوی زباله ها را تفکیک نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان تا اطلاع ثانوی زباله ها را تفکیک نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید