شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشأ بوی نامطبوع

به گزارش مهسان بلاگ، رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و ما گزارش ها را به استانداری تهران اعلام نموده ایم.

شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشأ بوی نامطبوع

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محمدی در خصوص انتشار بوی نامطبوع در پایتخت با بیان اینکه مرجع اعلام بوی نامطبوع تهران، استانداری است گفت: بر اساس گزارش هایی که به دست ما رسیده و تماس هایی که با سازمان آتش نشانی تهران برقرار شده در مناطقی از جمله منطقه2، 4، 6، 9، 10، 11و13 اکیپ هایی از آتش نشانی و کارشناسان ما به اداره های کل مختلف اعزام شده اند و موضوع را آنالیز کردند.

وی ادامه داد: چیزی که برای ما تاکنون مسجل شده این است که بخشی از مناطق شهر تهران درگیر هستند و نه در همه مناطق و منشا با توجه به عملیات های کارشناسی که تاکنون اجرا شده، تعیین نیست.

محمدی با بیان اینکه ما گزارش ها را به استانداری تهران اعلام نموده ایم، گفت: سازمان مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی همچنان پیگیر منشأ هستند و گزارش ها را رصد می نمایند اما پاسخگویی نهایی به این مسئله و کشف موضوع از اختیارات استانداری تهران است و طبق قانون مدیریت بحران کشور، شورای مدیریت بحران استان، نتیجه آن را رسما اعلام خواهد نمود.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28251

به "شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشأ بوی نامطبوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تهران: آتش نشانی به دنبال منشأ بوی نامطبوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید