سرمربی تیم ملی هندبال ایرانی است، پاکدل: تا فردا سرمربی معرفی می شود

به گزارش مهسان بلاگ، جلسه شورای فنی فدراسیون هندبال امروز انجام شد و قرار است سرمربی ایرانی تیم ملی هندبال تا فردا معرفی شود.

سرمربی تیم ملی هندبال ایرانی است، پاکدل: تا فردا سرمربی معرفی می شود

به گزارش خبرنگاران، اولین جلسه شورای فنی فدراسیون هندبال امروز با حضور اعضا برگزار گشت. در این جلسه در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیماتی گرفته شد. به گفته علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال قرار است فردا اسم نهایی سرمربی تیم ملی هندبال اعلام شود.

پاکدل در گفت و گو با خبرنگاران در این مورد گفت: تقریباً نام سرمربی مشخص است و حداکثر تا صبح فردا نام او را اعلام می کنیم. باید مصوبات شورای فنی و شرح وظایف و مواردی را که مربی انجام دهد را با فرد انتخاب شده در میان بگذاریم و در صورت توافق نهایی نام او را اعلام کنیم.

تیم ملی هندبال بعد از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا (شهریورماه 97) یعنی حدود 6 ماه است که دیگر تشکیل نشده و کاستاراتوییچ که سرمربی گری تیم ملی هندبال ایران را در جاکارتا به عهده داشت، آبان ماه 97 از ایران رفت.

به دعوت فدراسیون هندبال قرار بود علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون، مهدی اخوان، قاسم شعبانپور، محسن جهان پناه، سیدحسن افتخاری، ایرج رضایی، علی حبیبی، تیمور درزابی، غلامحسین نیکویی، محسن اخگر و اکبر ریاحی در این جلسه حضور داشته باشند که تنها علیرضا حبیبی در این جلسه حضور نداشت.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8781

به "سرمربی تیم ملی هندبال ایرانی است، پاکدل: تا فردا سرمربی معرفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی هندبال ایرانی است، پاکدل: تا فردا سرمربی معرفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید