زوم قدرتمند گلکسی S20 اولترا دردسرساز شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ویژگی زوم قدرتمند موبایل جدید سامسونگ کارشناسان امنیت سایبری را نگران کرده است.

زوم قدرتمند گلکسی S20 اولترا دردسرساز شد

ویژگی اسپیس زوم در موبایل های گلکسی S20اولترا با دوربین 108 مگاپیکسلی به کاربران اجازه می دهد تا 100 بار روی منطقه ای زوم کنند و همزمان کیفیت تصویر نیز حفظ می شود.

سامسونگ فناوری به کار رفته در این ویژگی را فاش نکرده است. اما کارشناسان معتقدند این ویژگی ترکیبی از زوم اوپتیک هیبریدی و زوم رزولوشن باشد.

در این میان کارشناسان بیم آن دارند که برخی افراد با سواستفاده از لنزهای قدرتمند از داخل خانه شهروندان عادی تصاویر و ویدئو ثبت کنند.

یکی از کارشناسان فناوری می گوید: قابلیت زوم دوربین در موبایل گلکسیS20اولترا بسیار بالا و البته خطرناک است. جیک مور یکی از کارشناسان امنیت سایبری در این باره می گوید : همیشه احتمال دارد کسی برای مقاصد خرابکارانه مانند جاسوسی از خانه یا محل کار شهروندان از فاصله دور، از قابلیت های این موبایل سواستفاده کند.

سامسونگ هفته گذشته سری گلکسی S20 (شامل گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا) را در سانفرانسیسکو آمریکا رونمایی کرد. پشت گلکسی S20 اولترا یک دوربین 108 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12مگاپیکسلی و لنز تله فوتو48 مگاپیکسلی همراه یک حسگر عمق وجود دارد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35860

به "زوم قدرتمند گلکسی S20 اولترا دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوم قدرتمند گلکسی S20 اولترا دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید