زمان ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا 12 مردادماه تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، مهلت ثبت نام چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی ضمن افزوده شدن 6 هزار فرصت شغلی جدید تا ساعت 24 روز 12 مرداد 99 تمدید شد.

زمان ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا 12 مردادماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، دبیرخانه چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در اطلاعیه ای ضمن اعلام افزوده شدن 6 هزار فرصت شغلی جدید به ظرفیت پذیرش این آزمون، گفت: با توجه به استقبال گسترده کارجویان و تقاضا های مکرر آنان برای تمدید مهلت ثبت نام دو هفته ای چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، زمان ثبت نام آزمون فقط یکبار و تا ساعت 24 روز 12 مرداد 99 تمدید شد.

در اطلاعیه دبیرخانه چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی آمده است: همزمان با استقبال گسترده کارجویان و افراد خواهان فرصت های شغلی بهتر از ثبت نام در این دوره آزمون، برخی از شرکت ها و موسسات نیز اقدام به افزایش ظرفیت پذیرش نیروی انسانی خود کردند و از جمله شرکت صنایع فولاد هیربد نسبت به افزودن 6 هزار فرصت شغلی جدید به 3 هزار فرصت شغلی قبلی اقدام کرده و به صورت متمرکز 9 هزار نیروی انسانی مورد نیاز خود در سال جاری را از میان برگزیدگان چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی جذب خواهد کرد.

گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به دلیل آنکه مرحله نخست آزمون استخدام بخش خصوصی مانند دوره های گذشته به صورت غیرحضوری و اینترنتی برگزار می شود سال جاری استقبال کارجویان و صاحبان مشاغل، شرکت ها، موسسات و صنایع برای جذب نیروی انسانی از طریق این آزمون افزایش چشم گیری داشته است.

در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی، بیش از 2400 شرکت دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود برای حدود 25 هزار موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون خواهند کرد.

داوطلبان می توانند جهت شرکت در این دوره آزمون که در 9 دسته شغلی و 264 عنوان برگزار می شود بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از 2400 شرکت بخش خصوصی بهره مند شوند. این دسته های شغلی عبارتند از: مالی، اداری و حقوقی، مهندسی، فنی و اجرایی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش و فناوری اطلاعات.

کلیه متقاضیان برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان های محل برگزاری آزمون و... می توانند دفترچه راهنمای آزمون را از وبگاه رسمی آزمون به نشانی INRE.IR دریافت و آن را با دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت نام دسته های شغلی مورد نظر خود اقدام نمایند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57111

به "زمان ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا 12 مردادماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی تا 12 مردادماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید