رشد10برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری های مرکزی طی سال های اخیر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی عالیخانی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در اراک، گفت: طی سال های 91 تاکنون، بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی به ده برابر افزایش یافته و از 40میلیارد ریال سال 91 به 400میلیارد ریال در امسال رسیده است.

رشد10برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری های مرکزی طی سال های اخیر

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی اضافه نمود: البته در امسال به دلیل مشکلات مختلف مالی و اقتصادی، بودجه سازمان همیاری شهرداری های استان نتوانست افزایش بیشتری داشته باشد و بر مبنای 460میلیارد ریال بسته شد که به نظر می رسد در تجمیع به فعالیت همیار بنیان به 500میلیارد ریال افزایش یابد.

سازمان همیاری شهرداری های مرکزی 80 میلیارد ریال از دستگاه ها مطالبه دارد

عالیخانی ضمن بیان اینکه در زمینه تحقق بودجه و اعتبارات این سازمان نگرانی خاصی وجود ندارد، اعلام کرد: سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی در حال حاضر بیش از 80 میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی مطالبه دارد که تحقق این مطالبات روند مطلوب تری را در پیشبرد امور این سازمان موجب می گردد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی خاطرنشان ساخت: سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی هم اکنون 20قرارداد خدمات شهری با شهرداری های استان به مبلغ 250 میلیارد ریال منعقد نموده و با توجه به وظایف تعریف گردیده، این سازمان با محدودیت در انعقاد قراردادهای پیمانکاری با شهرداری ها روبرو نیست.

3 طرح راهسازی در دستور کار سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی توضیح داد: سه طرح در حوزه راهسازی و بخشی از فعالیت های عمرانی شهر جدید امیرکبیر اراک، از جمله پروژه های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداری های استان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی ادامه داد: در شهر امیرکبیر تاکنون پروژه هایی در فضای 120هکتاری این شهر انجام گردیده و طرح های راهسازی سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی نیز شامل محورهای هزاوه به مرزیجران، خمین به شهابیه و خمین به قورچی باشی هستند.

عالیخانی اضافه نمود: سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی از نظر انجام فعالیت های عمرانی و پیمانکاری از رتبه خوبی در سطح کشور برخوردار است، به طوری که در بخش راه سازی دارای گرید 3 و در حوزه احداث ابنیه نیز دارای گرید 5 است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی مطرح نمود: در رابطه با موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اراک، سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی آمادگی دارد تا در همکاری با شهرداری، زمینه ورود اتوبوس های گازسوز خریداری گردیده را به ناوگان حمل و نقل فراهم کند.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 455

به "رشد10برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری های مرکزی طی سال های اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد10برابری بودجه سازمان همیاری شهرداری های مرکزی طی سال های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید