راهنمای سفر به سوچی

به گزارش مهسان بلاگ، زیبائی های طبیعی سوچی خیره نماینده ، آب و هوای سوچی معتدل ، دیدنی های سوچی متنوع و تفریحات سوچی مهیج و سرگرم نماینده هستند . گرد آمدن تمامی این عوامل در کنار هم سبب شده تا سوچی محبوب گردشگران گردد . سفر به سوچی ماجراجوئی هایی مهیج به ارمغان می اورد و تمام انتظارات شما از یک سفر تفریحی را برآورده می نماید . در واقع تنوع جاذبه ها در این شهر سبب شده تا تمامی سلیقه ها از سفر خود لذت برده و تعطیلاتی رویایی داشته باشند . قبل از سفر به گردشگران توصیه می گردد حتما در خصوص این شهر تحقیق کرده و راهنمای سفر به سوچی مطالعه نمایند . سوچی در مرز غربی روسیه واقع شده و همجواری آن با دریای سیاه و کوه های سر به فلک کشیده قفقاز سبب شده تا به یک مقصد توریستی محبوب برای هر سلیقه ای تبدیل گردد . این شهر به لطف جاذبه های طبیعی خود از چشمه های آب گرم گرفته تا سواحل زیبا و کوه های بلند به مانند تکه ای از بهشت بر روی زمین است و از پوشش گیاهی و تنوع جانوری خوبی برخوردار می باشد . سوچی بزرگ شامل شهر و حومه با طولی به اندازه 145 کیلومتر عنوان طویل ترین شهر اروپا را به خود اختصاص داده و بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد . استراحتگاه ساحلی سوچی یا پایتخت تابستانی روسیه در تابستان ها میزبان گردشگران زیادی است . این شهر دارای چندین منطقه تفریحی است که از مهمترین آن ها می توان به لازروسکویه ، لوو ، داگومیس ، سوچی ، خوستا ، کودپستا ، آدلر و کراسنایا پولیانا اشاره کرد . در روزهای گرم سوچی می توان از تفریحات آبی و ساحلی بهره برد و در روزهای سرد از پیست اسکی استفاده کرد و انواع ورزش های زمستانی را تجربه نمود . در طول سفر نباید جاذبه های تاریخی این شهر را از یاد برد . گردشگران تور سوچی برای رفت و آمد در این شهر می توانند از اتوبوس و مینی بوس استفاده نمایند تا هزینه های سفرشان کاهش یابد .

راهنمای سفر به سوچی

بهترین زمان سفر به سوچی

در خصوص آب و هوای سوچی باید گفت که در این شهر آب و هوای نیمه استوایی مرطوب حاکم بوده و تابستان های آن گرم و زمستان هایش معتدل می باشد . از این رو بهترین زمان سفر به سوچی از لحاظ آب و هوایی از ماه خرداد تا ماه مهر است . این بازه زمانی فصل پرگردشگر سوچی است لذا اگر قصد سفر به این شهر را دارید از ماه ها قبل تور و هتل موردنظر خود را رزرو کنید . برای علاقه مندان به تفریحات زمستانی نیز آذر تا اسفند بهترین زمان سفر است و با مراجعه به مناطق کوهستانی سوچی از جمله کراسنایا پولیانا می توانند از سفر خود لذت ببرند .

رزرو هتل در سوچی

در زمانی که شرایط آب و هوایی سوچی در بهترین حالت به سر می برد گردشگران زیادی به این شهر سفر می نمایند لذا ظرفیت هتل های سوچی زودتر از زمان های دیگر به اتمام می رسد . برای رزرو هتل در این بازه بهتر است ماه ها زودتر اقدام کنید تا هتلی مناسب با معیارها و بودجه تان بیابید . سعی کنید قبل از انتخاب هتل ملاک هایتان را تعیین کنید این اولویت ها می تواند شامل نزدیکی به ساحل یا مرکز شهر ، درجه هتل ، امکانات ، خدمات و قیمت باشد که برای هر سلیقه ای متفاوت است . هتل رکسوس کراسنایا پولیانا ، هتل راشن سیزن دلوکس ، هتل پولمن ، هتل هیات ریجنسی ، هتل ماریوت از جمله هتل های 5 ستاره سوچی و هتل مرکور سوچی سنتر و هتل گورکی پانوراما از هتل های 4 ستاره سوچی محسوب می گردند .

جاذبه های گردشگری سوچی

جاهای دیدنی سوچی فقط به جاذبه های ساحلی و کوهستانی محدود نمی شود و جاذبه های تاریخی ان نیز می تواند برای گردشگران جالب و دیدنی باشد . در سوچی می توان به پارک ملی این شهر که یکی از قدیمی ترین ها در روسیه است رفت و ترکیبی از چشم اندازهای زیبا ، دره ها ، آبشارها ، غارها ، کوه ها و رودها را تماشا نمود و از هوای تمیز آن بهره برد . اقامتگاه ساحلی ریویرا مکانی است که برای لذت بردن از دریا و ساحل می توان به آن مراجعه نمود . از مهمترین جاذبه های سوچی می توان به مواردی چون باغ گیاه شناسی ، موزه هنری سوچی ، پارک ریویرا ، موزه میراث فرهنگی و موزه تفرجگاهی سوچی ، دره دروازه شیطان ، پیست اسکی ، برج آخون ، ویلای استالین ، چشمه های آب گرم ماتسستا ، آکواریوم ورلد دیسکاوری و ... اشاره کرد .

آب و هوای نیمه گرجهتی مرطوب ، چشمه های آب معدنی متعدد ، امکانات مناسب گردشگری ، سواحل زیبا ، جاذبه های دیدنی ، طبیعت فوق العاده همراه با چشم اندازهای دلفریب و تفریحات پرهیجان سبب شده تا سوچی به یکی از قطب های گردشگری در روسیه تبدیل شود . سفر به سوچی می تواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین سفرهای عمرتان باشد . تقریبا تمامی گردشگرانی که به سوچی سفر نموده اند از انتخاب این شهر به عنوان مقصد سفرشان راضی هستند . این پست به بهترین راه سفر به سوچی اختصاص دارد با ما همراه باشید تا با راه های سفر به این شهر آشنا شوید و بتوانید انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید .

راه های سفر به سوچی

سوچی سرزمینی است در قسمت جنوبی روسیه که حدود 1600 کیلومتر با مسکو فاصله دارد . این منطقه در نزدیکی مرز گرجستان واقع شده و به سبب قرارگیری در مجاورت دریای سیاه و کوه های قفقاز کوچک آب و هوایی متمایز از دیگر بخش های روسیه دارد . برای سفر به سوچی چندین راه وجود دارد که گردشگران با توجه به مزایا و معایب هر کدام می توانند بهترین راه سفر به سوچی را انتخاب نمایند . در ادامه توضیحی مختصر درباره این راه ها ارائه شده است .

تور سوچی

انتخاب تور سوچی می تواند یکی از بهترین راه ها برای سفر به این منطقه زیبا باشد . تورهای سوچی برای گردشگران امکان اقامت در دو منطقه کوهستانی و ساحلی را فراهم می نمایند . هزینه تور سوچی بسته به انتخاب شما دارد . به طور حتم اگر برای اقامت هتلی لوکس ، مجهز و 5 ستاره انتخاب کنید و سفرتان را با فصل پرگردشگر همزمان سازید نرخ تور برای شما بالاتر خواهد بود .

سفر به سوچی با هواپیما

برای طی کردن مسافت های طولانی استفاده از هواپیما و جهت هوایی می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که مسافران با صرف چند ساعت می توانند خود را به مقصد برسانند . هواپیمایی ماهان تنها ایرلاین داخلی فعال در جهت تهران-سوچی است و دیگر ایرلاین ها با یک یا دو توقف گردشگران را به سوچی می رسانند . قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه ای و آنلاین تغییر می نماید . اگر سفرتان را به فصل پرگردشگر (های سیزن) موکول نموده اید بهتر است از هفته ها قبل بلیط هواپیما سوچی را رزرو کنید . فرودگاه بین المللی سوچی در منطقه ادلر واقع شده و هر روزه میزبان پروازهای خارجی و داخلی متعددی می باشد .

سفر به سوچی با قطار

سوچی دارای دو پایانه قطار اصلی یکی در ناحیه مرکزی و دیگری در ادلر است . سوچی با شبکه ریلی به شهرهای بزرگ روسیه و همچنین شهرهای بزرگ بلاروس و اوکراین متصل شده و قطارها به طور منظم در این جهتها فعالیت می نمایند . فاصله سوچی و مسکو با قطارهای معمولی در 25 الی 28 ساعت طی می شود در حالی که با قطارهای سریع این زمان به 15 ساعت کاهش می یابد .

سفر به سوچی با قایق

سفر به سوچی با کشتی های کروز می تواند تجربه ای منحصر به فرد باشد . گردشگرانی که با استفاده از کشتی های کروز وارد سوچی می شوند در صورتی که در کشتی و یا هتل اقامت نمایند اجازه دارند به مدت 72 ساعت بدون اخذ ویزای روسیه در خاک این کشور بمانند . حد فاصل ماه های می تا اکتبر از بندر سوچی سفرهای منظمی به ترابزون ترکیه و باتومی گرجستان و بالعکس برگزار می شود .

سفر به سوچی با اتوبوس

ترمینال اصلی اتوبوس سوچی در نزدیکی ایستگاه قطار ناحیه مرکزی و دومین ترمینال مهم در ادلر واقع شده است . سوچی با سیستم حمل و نقل اتوبوس به شهرهای اطراف متصل شده و چندین سرویس بین المللی بین سوچی و مولداوی ، اوکراین و آبخازیا فعالیت می نماید .

سفر به سوچی با اتومبیل

سوچی با جاده M4 / E115 به شهرهای مسکو ، Voronezh ، کراسنودار و Rostov-on-Don متصل می شود . برای رانندگی در جاده های روسیه باید گواهینامه بین المللی داشت و به قوانین رانندگی احترام گذاشت .

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: لذت سفر
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13991

به "راهنمای سفر به سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید