رئیس لاتزیو: یوونتوس سراغ میلینکوویچ ساویچ نیامده و نخواهد آمد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس باشگاه لاتزیو به شیوه ای جالب به شایعه کوشش یوونتوس برای خرید هافبک این تیم واکنش نشان داد.

رئیس لاتزیو: یوونتوس سراغ میلینکوویچ ساویچ نیامده و نخواهد آمد

به گزارش خبرنگاران، کلودیو لوتیتو تاکید نمود که باشگاه یوونتوس برای خرید هافبک صرب این تیم، سرگئی میلینکوویچ ساویچ با او مذاکره نداشته است.

لوتیتو به روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت: میلینکوویچ ساویچ فروشی نیست، البته این را هم باید بگویم که اگر پیشنهاد خیلی خوبی ارائه گردد، نه فقط برای باشگاه بلکه برای خود بازیکن، ما پشت میز مذاکره خواهیم نشست.

لوتیتو درباره کوشش یوونتوس برای خرید هافبک صرب لاتزیو هم تأکید کرد: یوونتوس هرگز از من برای خرید میلینکوویچ ساویچ سؤال نکرده و با شناختی که از بیانکونری دارم، هرگز هم سؤال نخواهد کرد. دلیلش هم این است که در زندگی، ما فقط برای چیزهایی درخواست می کنیم که قابل دسترس باشند. یوونتوس سعی کرد کیتا را هم به شیوه خودش بخرد و در عوض من او را در ازای 30 میلیون یورو به موناکو فروختم.

یوونتوس سال گذشته هم به خرید میلینکوویچ ساویچ تمایل داشت اما قیمت بالایی که لاتزیو برای فروش او معین کرد، بانوی پیر را از کوشش برای خرید این بازیکن ملی پوش منصرف کرد. با این حال ضعف خط میانی یووه در این فصل، سبب شد که این باشگاه دوباره به فکر خرید هافبک بیفتد و از میلینکوویچ ساویچ هم به عنوان یکی از گزینه های این تیم یاد می گردد.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10083

به "رئیس لاتزیو: یوونتوس سراغ میلینکوویچ ساویچ نیامده و نخواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس لاتزیو: یوونتوس سراغ میلینکوویچ ساویچ نیامده و نخواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید