دکتر مونسان انتصاب رؤسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیام های جداگانه ای، انتصاب رؤسای کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مستضعفان را به آن ها تبریک گفت.

دکتر مونسان انتصاب رؤسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت

به گزارش خبرنگاران، در نامه دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به سیدمرتضی بختیاری آمده است:

انتصاب شایسته جناب عالی را از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، صمیمانه تبریک می گویم. سوابق مدیریتی و ارزنده جناب عالی، در مسئولیت های مختلف منشأ تحولات اثربخشی بوده و امیدواریم در خدمت گزاری به مردم و تحقق اهداف آن نهاد انقلابی با توانمندسازی، شکوفایی استعدادها و حمایت از نیازمندان و اقشار کم برخوردار، گام های موثری برداشته شود. توفیق روزافزونتان را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

همچنین در نامه تبریک دکتر مونسان خطاب به پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز آمده است:

انتصاب شایسته جناب عالی را از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت ریاست بنیاد مستضعفان، صمیمانه تبریک می گویم. سوابق مدیریتی و ارزنده جناب عالی در مسئولیت های مختلف منشأ تحولات اثربخشی بوده و امیدواریم در راستای تحقق اهداف عالی آن نهاد انقلابی و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی با ارتقای بخش های خدمات حمایتی و اجتماعی فرهنگی (به نفع محرومان و مستضعفان)، گام های مؤثری برداشته شود. توفیق روزافزونتان را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14987

به "دکتر مونسان انتصاب رؤسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مونسان انتصاب رؤسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید